۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۲
کد ۳۰۱۵۸۲
انتشار: ۱۷:۵۰ - ۰۶-۰۸-۱۳۹۲

تذکر استاندار تهران به شبکه 5 سیما

هاشمی با انتقاد از شبکه 5 سیما اظهار داشت: شبکه 5 یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.
استاندار تهران ضمن تذکر در عملکرد شبکه 5 سیما گفت: شبکه 5 یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.

به گزارش فارس، سیدحسین هاشمی در حاشیه مراسم شورای برنامه‌ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران درباره افزایش مصرف گاز اظهار داشت: براساس گزارشات 72 میلیون متر مکعب گاز در استان تهران مصرف شده است و با سرد شدن هوا مصرف گاز در استان تهران نیز افزایش می‌یابد. بنابراین مردم باید صرفه‌جویی کنند.

وی ادامه داد: 20 درصد گاز کل کشور در استان تهران مصرف می‌شود و بیش از 10 هزار نفر در هر کیلومتر در استان تهران ساکن هستند و شهروندان با صرفه‌جویی کمک می‌کنند تا در زمستان شاهد قطعی گاز نباشیم.

هاشمی با انتقاد از شبکه 5 سیما اظهار داشت: شبکه 5 یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.

استاندار تهران یادآور شد: نامه‌ای نیز خدمت ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما درباره عملکرد شبکه 5 سیما و حل مشکلات در آینده خواهم نوشت.

وی درباره آلودگی هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر هیچ کارخانه‌ای به دلیل آلودگی هوا تعطیل نشده است.

هاشمی درباره کمبود آب در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر در این خصوص در وضعیت اضطراری نیستیم و با اطمینان می‌گویم که در آینده نگرانی آب کمتر می‌شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: شورای آب کشور نیز با ریاست رئیس جمهور فردا برگزار می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این هفته 4 فرماندار در شهرستان‌ای اسلامشهر، ری، شمیرانات و بهارستان تغییر می‌کنند.
ارسال به دوستان
سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس