۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲
کد ۳۱۰۱۱۰
انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۸-۰۹-۱۳۹۲

مهران غفوریان و حمید لولایی در تله‌فیلم شب یلدا (+عکس)

 تله‌فیلم "یک روز به یادماندنی" شب یلدا از شبکه تهران پخش می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، تله‌فیلم "یک روز به یادماندنی" به تهیه‌کنندگی جمال گلی، کارگردانی عباسمرادیان و بازیگری حمید لولایی و مهران غفوریان با ساختار خانوادگی شنبه، 30 آذر ساعت 20:45 به مدت 90 دقیقه به مناسبت شب یلدا از شبکه تهران پخش می‌شود.
 
داستان تله‌فیلم درباره‌ی پسری به نام سعید است که باپولی که از مادرش می‌گیرد برای فعالیت اقتصادی به تهران می‌آید. اما در این میان گرفتار شرکتهای هرمی می‌شود و همه پول را از دست می‌دهد و بدهکار می‌شود. ازطرفی سعید به خانواده اش گفته که درتهران گاراژ دارد درحالی که سرایدار یک گاراژ است. سحر نامزد سعید با پدرش به تهران می‌آیند و او باید چند روز آبروداری کند تا قضیه لو نرود.
 
"یک روز به یاد ماندنی" محصول سال 92 گروه فیلم وسریال شبکه تهران است.






ارسال به دوستان
درآمد هنگفت کمیته انضباطی از جرایم لیگ برتری حزب‌الله ترور فرمانده ارشد خود را تأیید نکرد رونالدو به گل‌های یورویی خودش نمره داد؛ به کدام گل 10 داد؟ (+فیلم) عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد ماتئوس: یوفا به ما دروغ گفت! خشم ستاره آلمانی از اعتراف به اشتباه پنالتی مادر ۲۲ ساله در آذربایجان شرقی سه‌ قلو زایید پزشکیان: ترور شهید هنیه قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ آماده بازگشت متقابل همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای هستیم همراهی ظریف، عراقچی و تخت روانچی با پزشکیان در نیویورک (فیلم) تلگرام تسلیم شد؛ فاش شدن اطلاعات کاربران در پاسخ به درخواست‌های قانونی رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور منصوب شد آیفون‌های جدید و قدیمی؛ همه درگیر مشکل نمایشگر پس از آپدیت iOS 18 (+فیلم) اعلام حالت فوق‌العاده در اسرائیل عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: رفع فیلترینگ کار ساده‌ای نیست/ نمایندگان نمی‌توانند به مصوبات شوراهای عالی ورود کنند پاسخ موشکی حزب‌الله به اسرائیل/ حیفا به لرزه درآمد هفته پرهیجان در لیگ برتر؛ سپاهان متوقف شد، پرسپولیس پیروز شد