۳۰ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۳۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲
کد ۳۱۳۲۰۱
انتشار: ۱۴:۱۰ - ۱۵-۱۰-۱۳۹۲

ساختمان لادن به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید

پس از چالش‌های فراوان برای تخلیه این ساختمان، بر اساس توافق ميان نهاد رياست‌ جمهوری و وزارت دادگستری قرار شد دو طبقه از ساختمان لادن در اختيار كارمندان اين وزارتخانه قرار گيرد.
پس از چالش‌های فراوان برای واگذاری ساختمان لادن، قرعه به نام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افتاد و از هفته گذشته این معاونت در ساختمان جدید مستقر شدند.

به گزارش مهر، ساختمان لادن ساختمانی است که محمود  احمدی نژاد- رئیس جمهور سابق به عنوان دفتر کار خود پس از دوران ریاست جمهوری خود انتخاب کرده بود و پس از آن نیز زمزمه‌هایی برای ادامه فعالیت دانشگاه تازه تاسیس وی با عنوان "ایرانیان" شنیده شد.

پس از چالش‌های فراوان برای تخلیه این ساختمان، بر اساس توافق ميان نهاد رياست‌ جمهوری و وزارت دادگستری قرار شد دو طبقه از ساختمان لادن در اختيار كارمندان اين وزارتخانه قرار گيرد.

این در حالی است که هم اکنون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ساختمان لادن مستقر هستند.

این معاونت هفته گذشته از ساختمان محل اقامتش در خیابان نجات الهی به ساختمان جدید نقل مکان کرده است.

ارسال به دوستان
هورتون؛ داستانی حیرت انگیز از نبوغ، رقابت، و فساد(+فیلم و عکس) سفر به ایران قدیم؛ نیروهای مسلح در جزایر تنب و ابوموسی پیاده شدند؛ گزارش هویدا از یک جشن ملی! دانشمند ایرانی ناسا با هوش مصنوعی آدم فضایی پیدا می‌کند احتمال ابتلا به افسردگی و اضطراب در فرزندان اول بیشتر است روستایی که در بهشت کویری طبس جا خوش کرده است (+عکس) گرمایش زمستانی دوبلین با یک خلاقیت شهری (+عکس) حلقه‌های مرگبار زیبایی/ هپاتیت در کمین شماست (+عکس) ورزش در بارداری چقدر بر سلامت کودک اثر می‌گذارد پاییز و تشدید بیماری‌های تنفسی/ ورود گازهای خطرناک به ریه‌ها دانشگاه امیرکبیر در عمان پارک فناوری تاسیس می‌کند پوکی استخوان در نیمی از جمعیت کشور / وضعیت دستگاه‌های سنجش تراکم استخوان تبدیل پارکینگ‌ به پارک یا افزایش شدید ترافیک؟! پوست‌تان خشک است؟ کمبود این ۳ ویتامین را جدی بگیرید بلومبرگ: اوکراین به‌زودی شاهد خیانت غرب خواهد بود گاز؛ بهانه اصلی جنگ‌های رژیم صهیونیستی