۲۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۱۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲
کد ۳۱۹۷۰۵
انتشار: ۰۷:۴۹ - ۲۰-۱۱-۱۳۹۲

حاصل ریختن آلمینیوم مذاب در لانه مورچه ها! (+فیلم)

بازدیدکنندگان این ویدیو نظرات متفاوتی درباره آن ابراز کرده اند و در حالی که بسیاری این عمل را ناپسند و غیرانسانی توصیف کرده اند، شماری نیز ابتکار این فرد برای رهایی از مورچگان را جالب دانسته اند.
یک آمریکایی در اقدامی جنجالی، برای رهایی از شر مورچه ها در باغچه خود، لانه بزرگ آنها را از آلمینیوم مذاب پر کرد و پس از انجماد مجدد آلمینیوم، تمامی راهروها و غرفه های این لانه بزرگ مورچه ها به شکلی اعجاب آور به نمایش درآمد.

این ویدیو که بازدیدکنندگان بسیاری داشته و بیش از 24 میلیون باز مشاهده شده است، با اعتراض طرفداران حقوق حیوانات مواجه شده که سوزاندن مورچه ها به این روش را غیراخلاقی دانسته اند.

بازدیدکنندگان این ویدیو نظرات متفاوتی درباره آن ابراز کرده اند و در حالی که بسیاری این عمل را ناپسند و غیرانسانی توصیف کرده اند، شماری نیز ابتکار این فرد برای رهایی از مورچگان را جالب دانسته اند.

گفتنی است، این نوع مورچه های گزنده، در مناطق جنوبی آمریکا زندگی می کنند و گاز گرفتن آنها موجب آزار و درد شدید در انسان می شود. خانه های این مورچه ها که به رنگ سرخ و قهوه ای است، تا 60 سانتی متر ارتفاع دارد.


ارسال به دوستان
«سینوهه مصری» کیست؟ آیا چنین شخصیتی واقعا وجود داشته است؟ ایده‌های ساده تجاری که میلیون‌ها دلار درآمد داشتند(+عکس) هزارپای 300 میلیون ساله‌ای که به اندازۀ یک «خودرو» بوده است (+عکس) متفاوت‌ترین خانۀ شهر «دزفول» که برندۀ جایزۀ معماری شد(+عکس) گنجی که 200 هزار نفر به مدت 30 سال در جستجویش بودند کشف شد(+عکس) چطور هوش هیجانی کودکان را پرورش دهیم؟ دراکن اینترنشنال؛ موثرترین پیمانکار دفاعی نیروی هوایی آمریکا که اسمش را هم نشنیده‌اید(+عکس) ۱۰ مورد از آلوده ‌ترین شهرهای جهان؛ از واراناسی تا دهلی ۵روش برای شجاع‌تر شدن این مواد غذایی هیچوقت فاسد نمی‌شوند ترسناک‌ترین دریاچه‌های جهان؛ از دریاچۀ مخفی تا دریاچۀ جسدهای غرق‌شده (+عکس) ماجرای یک ابر مرموز؛ بدترین سال در تاریخ بشر چه سالی بود؟ قیمت میلیون‌دلاری نقاشی دو هزارسالۀ یک «مُردۀ مصری» (+عکس) ۸ دلیلی که کودک شروع می‌کند به دروغ گفتن به شما این ویلا در شهر شاندیز «بهترین خانۀ ایران» در سال 1403 است (+عکس)