۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۲
کد ۳۲۵۵۵۱
انتشار: ۱۱:۵۱ - ۲۲-۱۲-۱۳۹۲

برگزاری جشنواره نوروزی در ارومیه

شهردار ارومیه از برپایی جشنواره نوروزی 1393 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه, محمد حضرت پور اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سطح شهر برگزار می‌شود که به طور قطع استقبال جوانان و خانواده‌ها را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه جوایز ارزنده‌ای برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برگزاری این قبیل آئین‌ها در ایجاد روحیه سالم بین جوانان و تعمیق باورهای ایرانی و اسلامی تاثیر زیادی بر جا می‌گذارد.

حضرت‌پور تخفیف 15 درصدی خوش‌حسابی برای شهروندانی که تا پایان سال نسبت به پرداخت عوارض اقدام می‌کنند را جایزه دیگر این جشنواره عنوان کرد و گفت: امید است شهروندان در آئین نشاط‌بخش فوق حضور چشمگیری به منصه ظهور برسانند.

شهردار ارومیه خاطرنشان کرد: به استناد مصوبه شورای اسلامی شهر ارومیه، به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهروندانی که تا پایان اسفند امسال نسبت به پرداخت عوارض‌ اقدام کنند در قرعه‌کشی جشنواره عید تا عید شرکت کرده و از جوایز آن بهره‌مند می‌شوند.

وی عوارض سالیانه نوسازی منازل و ساختمان‌ها، عوارض سالیانه خودرو، عوارض سالیانه اصناف و کسب و پیشه را مورد توجه برپاکننده‌های این جشنواره عنوان کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین قرعه‌کشی شهرداری ارومیه در میان شهروندانی که تا پایان امسال عوارض خود را پرداخت می‌کنند، برگزار می‌شود.

ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید