۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۱-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۷۴۱۶
انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۱-۰۱-۱۳۹۳

اسکان 17 هزار گردشگر در ساحل بوشهر

 شهردار بوشهر گفت: با ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار گردشگران نوروزی امکان اسکان روزانه 17هزار گردشگر در اقامتگاه های ساحلی این شهر فراهم شده است.

به گزارش ایرنا، سعیدآزاد شهرکی روز جمعه در آیین استقبال از گردشگران نوروزی با بیان اینکه هفت اقامتگاه در ساحل بوشهر ایجاد شده است، اظهار کرد: اقامتگاه های گردشگری این شهرستان با ظرفیت سه هزار چادرگروهی در سواحل بوشهر ایجاد شده و آماده پذیرایی از گردشگران است.

وی گفت: علاوه بر هتل ها، مدارس و اقامتگاه های گردشگری، 400 کانکس با گنجایش دو هزار نفر نیز برای اسکان گردشگران فراهم شده است.

شهردار بوشهر با بیان اینکه سرویس های بهداشتی، حمام و مخازن آب برای استفاده گردشگران فراهم شده است، خاطرنشان کرد: 260 چشمه سرویس بهداشتی و بیش از 60 حمام ثابت و سیار برای استفاده گردشگران در ساحل بوشهر و محل اقامت آنان فراهم شده است.

آزاد شهرکی گفت: امسال بارندگی های مناسب فصل های پاییز و زمستان سرسبزی مناطق کوهستانی، منابع طبیعی و دشت ها را به دنبال داشته و با توجه به ساحل زیبای خلیج فارس، بازار تجاری و آثار تاریخی، پیش بینی می شود تعداد مسافران نسبت به سال گذشته افزایش یابد.


برچسب ها: اسکان ، گردشگر ، ساحل ، بوشهر
ارسال به دوستان
ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم