۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۷۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۷۸۵۶
انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۶-۰۱-۱۳۹۳

وزیر ارشاد: نام باستانی پاریزی بر تارک فرهنگ این مرز و بوم درخشان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: خدمات ماندگار باستانی پاریزی در عرصه تاریخ، ادبیات و هنر که حاصل عمری تلاش بی وقفه وی است نام این استاد را بر تارک فرهنگ این مرز و بوم درخشان کرده است.

به گزارش مهر، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت درگذشت محمد ابراهیم باستانی پاریزی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد:

انالله و اناالیه راجعون

 هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق

ثبت است بر جریده عالم دوام ما

درگذشت استاد گرانقدر، دکتر محمدابراهیم باستانی پاریزی را به جامعه فرهنگی، هنری و دانشگاهی کشور تسلیت عرض می‎نمایم.

خدمات ماندگار این استاد فرهیخته در عرصه تاریخ، ادبیات و هنر که حاصل عمری تلاش بی وقفه وی است نام این استاد را بر تارک فرهنگ این مرز و بوم درخشان کرده است. کتاب‎های ارزشمند و پرشمار ایشان گویای تنها بخشی از این تلاش ها است.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده معظم آن مرحوم و عموم اهالی فرهنگ و ادب از خداوند متعال برای آن ففید سعید علو درجات مسالت دارم.به امید آنکه نسل جدید با تأسی به سخت کوشی و تعهد وی در جهت پاسداری از فرهنگ فاخر ایران اسلامی کوشا باشد.
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید