۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۲۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۳
کد ۳۲۹۷۳۵
انتشار: ۰۹:۳۷ - ۲۰-۰۱-۱۳۹۳

اختلاس بانکی در برازجان بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان استان بوشهر گفت:اختلاس سه میلیارد و 300 میلیون ریالی در یکی از شعبه های بانکی درشهر برازجان مرکز این شهرستان کشف و یک متهم در این ارتباط دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا انصاری، چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان دشتستان در پی مراجعه نماینده حقوقی یکی از بانک های شهر برازجان و اعلام این که یکی از کارمندان آن شعبه بانکی اختلاس کرده است، رسیدگی به این گزارش را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بررسی های کارشناسان نشان داد این کارمند در چند مرحله مرتکب اختلاس از بانک شده است که با هماهنگی مقام قضایی متهم دستگیر شد و در تحقیقات و بازجویی انجام شده به اختلاس سه میلیارد و 300 میلیون ریال اعتراف کرد.

انصاری اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.
برچسب ها: اختلاس ، بانکی ، برازجان ، بوشهر
ارسال به دوستان
عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت