۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۳
کد ۳۳۲۳۴۴
انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۴-۰۲-۱۳۹۳

اطلاعات قبوض تلفن همراه به مشترکین ایمیل می شود

هدف این مجموعه بررسی راه‌های بیشتر برای رساندن قبوض به دست مردم است که سرویس ایمیل یکی از روش‌هایی است که به زودی راه اندازی می‌شود.
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار گفت: طرح اطلاع‌رسانی قبوض و ریز مکالمات طی روز‌های آینده به ایمیل مشترکین و کاربران راه‌اندازی می شود.

وحید صدوقی درگفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: به منظور سهولت دسترسی اطلاعات برای مشترکین و همچنین تجمیع قبوض تلفن همراه به منظور حفظ محیط زیست نیازمند به طراحی سیستمی هستیم که این اطلاعات را درمواقع نیاز به سرعت به مشترکین اعلام کنیم.

وی افزود: از این رو سرویس ایمیل جهت اطلاع‌رسانی قبوض و ریز مکالمات راه‌اندازی خواهد شد.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درادامه عنوان کرد: هدف این مجموعه بررسی راه‌های بیشتر برای رساندن قبوض به دست مردم است که سرویس ایمیل یکی از روش‌هایی است که به زودی راه اندازی می‌شود.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت