۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۳۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۳۷۹۸۸
انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۶-۰۳-۱۳۹۳

دستگیری مدیرسایت فروش داروهای غیرمجاز

فرد دستگیر شده با روئیت ادله انکار ناپذیر سایبری در بازجویی های خودبر فروش داروهای غیر مجاز از طریق اینترنت اعتراف و انگیزه خود از این کار را رفع نیاز مالی عنوان کرد.

در پی رصد فضای مجازی،کارشناسان پلیس فتا شرق استان تهران موفق به شناسایی سایت فروش داروهای غیر مجاز و دستگیری مدیر این سایت شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ سامان محمدی - رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: کارشناسان این پلیس هنگام رصد سایت‌ها در فضای سایبری به سایتی که در زمینه تبلیغ و فروش داروهای غیرمجاز فعالیت می‌کرد، برخورد کردند.

سرهنگ محمدی افزود: با تلاش کارشناسان این پلیس و با بکارگیری روشهای نوین مبارزه با جرایم سایبری ، متهم در شهرستان پاکدشت شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات پلیسی نامبرده دستگیرو در این ارتباط تعداد دو عددلپ تاپ و یک گوشی تلفن هوشمند از وی کشف شد.

وی ادامه داد : فرد دستگیر شده با روئیت ادله انکار ناپذیر سایبری در بازجویی های خودبر فروش داروهای غیر مجاز از طریق اینترنت اعتراف و انگیزه خود از این کار را رفع نیاز مالی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا شرق استان تهران تصریح کرد: کارشناسان پلیس سایبری بطورکاملاً هوشیارانه و ماهرانه نسبت به رصد فضای مجازی اقدام می نمایند و به فروشندگان و عرضه کنندگان داروهای غیر مجاز هشدار می دهیم؛ که از هرگونه اقدام بر خلاف قوانین و مقررات کشور خودداری نموده واز عرضه و تبلیغ این قبیل داروها قویاً پرهیز نمایند.

محمدی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی حتی المقدور از فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند خریداری کنند

برچسب ها: فروش دارو ، سایت
ارسال به دوستان