۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۰۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۴۰۲۶۰
انتشار: ۱۸:۱۶ - ۲۱-۰۳-۱۳۹۳

زمزمه‌های بازگشت کارگردان مشهور

روزنامه اعتماد از بازگشت ناصر تقوایی به سینما خبر داد.

این روزنامه نوشت: پس از خبر احتمال بازگشت بهرام بیضایی به ایران برای ساخت فیلم جدیدش «مقصد»، ناصر تقوایی، نویسنده و کارگردان باتجربه‌ و کم‌کار سینمای ایران هم که در دهه گذشته دو فیلم سینمایی ناتمام در کارنامه دارد و از سال 83 نامش بر پرده سینماها نیامده، به سینما بازمی‌گردد.

تقوایی که ساخت «زنگ رومی» و «چای تلخ» را به دلیل عدم توافق با تهیه‌کننده در نیمه راه رها کرد، این‌بار خودش دست به کار شده و تهیه‌کنندگی این پروژه را هم به عهده گرفته است.

این فیلمنامه که هنوز نام آن به بیرون درز نکرده و قرار است به زودی برای گرفتن پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارائه شود، موضوع روز شهری دارد و گویا تقوایی هم با هدیه تهرانی برای حضور در نقش اول این فیلم سینمایی به توافقات اولیه رسیده است.
برچسب ها: کارگردان ، تقوایی
ارسال به دوستان
سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس