۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۱۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۳
کد ۳۴۱۳۸۲
انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۸-۰۳-۱۳۹۳

آتش جان یک شهروند تهرانی را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی از محبوس شدن مردی حدود 28 ساله در میان شعله های آتش اتاق خواب این طبقه خبر داد و گفت: پس از مهار و خاموش کردن آتش این اتاق، نیروهای آتش نشانی با فردی سوخته مواجه شدند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مهار و خاموش شدن حادثه آتش سوزی در خیابان اقدسیه خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

 
ˈسیدجلال ملکیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ساعت 11:43 دقیقه امروز حادثه آتش سوزی به سامانه 125 اعلام شد و آتش نشانان سه ایستگاه به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی اظهار کرد: یکی از اتاق های طبقه سوم ساختمان مسکونی 5 طبقه دچار حریق شده بود و با تلاش نیروهای آتش نشانی یک خانم میانسال در لحظات اولیه از حادثه نجات یافت و به محل امن منتقل شد.
 
ملکی از محبوس شدن مردی حدود 28 ساله در میان شعله های آتش اتاق خواب این طبقه خبر داد و گفت: پس از مهار و خاموش کردن آتش این اتاق، نیروهای آتش نشانی با فردی سوخته مواجه شدند.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: این فرد بلافاصله در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفت که آنان مرگ این فرد را تایید کردند.
 
وی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی و انتقال فرد فوت شده ساعت 12:30 دقیقه به عملیات خود پایان دادند.
برچسب ها: آتش ، تهرانی
ارسال به دوستان