۱۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۴۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۳
کد ۳۴۲۳۶۵
انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۳-۰۴-۱۳۹۳

سایپا یدک: فرهنگ تعامل با مشتریان ارتقا یافته است

وی افزود: مرکز آموزش سایپا یدک برنامه جامعی برای آموزش مشتری مداری به کارشناسان و تعمیرکاران شاغل در شبكه خدمات پس از فروش گروه سایپا تدارک دیده است تا از این طریق روند فرهنگ مشتری مداری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
مدیر عامل این شرکت گفت: نتایج نظرسنجی های صورت گرفته از سوی مراجع نظارتی و بازرسی و همچنین مطالعات میدانی و تحقیقاتی که از سوی پژوهشگران این سازمان در خصوص رضایت مشتریان مراجعه کننده به شبکه خدمات پس از فروش و تعمیرگا ههای مرکزی انجام گرفته، حاکی از آنست که میزان رضایت مشتریان از نحوه دریافت خدمات فروش و پس از فروش در گروه خودروسازی سایپا روندی افزایشی و صعودی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت سایپا یدک، مهندس وحید زاده افزود: افزایش کانالهای ارتباطی، کیفیت خدمات ،سرعت در تأمین و ارسال قطعات و تنوع بسته بندی خدمت از دلایل مهم ارتقاء فرهنگ تعامل و پاسخگویی به مشتریان بوده است.

وی همچنین همت و تلاش شبکه نمایندگی های مجاز که با وجود موانع و مشکلات اقتصادی کشور در چند سال گذشته توانسته اند خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه دهند را از دیگر عوامل موثر در رضایت مندی مشتریان و ارتقاء ذهنیت آنان از خدمات گروه سایپا دانست.

مهندس وحید زاده خاطرنشان كرد: مجموعه فعالیت های انجام شده در سایپا یدک، شبکه نمایندگیها و خصوصاًً تعمیرگاههای مرکزی، اعتبار برند سایپا را در نزد جامعه و ذهنیت مشتریان افزایش داده است.

وی گفت: بر اساس طرحی که اخیراً در دست انجام می باشد مقرر شده که از شبکه نمایندگی های مجاز و تعمیرگاههای مرکزی ارزیابی های جامعی صورت پذیرد و چنانچه عملکرد پرسنل مستقر در این نمایندگی ها با معیار ها و شاخص های از قبل تعیین شده در تعارض نباشد و تعامل و برخورد مناسب و مطلوبی با مشتریان داشته باشند مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرند.

وی افزود: مرکز آموزش سایپا یدک برنامه جامعی برای آموزش مشتری مداری به کارشناسان و تعمیرکاران شاغل در شبكه خدمات پس از فروش گروه سایپا تدارک دیده است تا از این طریق روند فرهنگ مشتری مداری با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

مهندس وحید زاده در بخش دیگری ازاین گفت و گو خاطرنشان کرد: با اصلاح ساختار انجمن های صنفی نمایندگهای سایپا در سراسر کشور ،مسئولیت های بیشتری به این انجمن ها واگذار خواهد شد به گونه ای که سایپا یدک در این مسیر به سمت سیاست گذاری و نظارت پیش خواهد رفت.پ

وی ایجاد مکانیسم کنترل و نظارت بر خدمات و رفتار شبکه را از دیگر برنامه های سایپا یدک اعلام کرد که با اجرای آن ، رضایت مشتریان از خدمات گروه سایپا افزایش خواهد یافت.
ارسال به دوستان
هشدار جدی درباره خطرات سرطان‌زای فرمالدئید در محصولات صاف‌کننده مو وزیر خارجه ترکیه: از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که از دولت جدید سوریه حمایت کند ایلان ماسک: ما مستقیم به مریخ می‌رویم، ماه حواس‌پرتی است شمار شهدای رسانه فلسطین به ۲۰۲ نفر رسید گم شدن بهرنگ علوی؛ از شیشه شکسته تا خانه ارواح کلاردشت (+فیلم و عکس) گرامیداشت تختی در شهر ری؛ آیین پهلوانی در زادگاه جهان‌پهلوان برگزار شد (+فیلم و عکس) احتکار ۵۰ تن چای خشک در شرق گیلان بزرگترین اشتباه حذف شام در رژیم غذایی (فیلم) عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۴: مجلس اصرار دارد یارانه دهک‌های بالا حذف شود بررسی موضوع «فرونشست زمین در ایران» در جلسه هیات دولت افشای دیگری از پشت پرده‌ قاچاق سوخت هرمزگان آمار دقیقی از جمعیت اتباع خارجی در کشور نیست (فیلم) علت فوت یک مرزبان در کردستان چه بود؟ رکورد جهانی موج‌سواری شکسته شد! (فیلم) نامه سردار سلیمانی به دخترش فاطمه: دخترم خیلی خسته ام، ۳۰ سال است که نخوابیده ام/ بگذارید بروم، چگونه می توانم بمانم