۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۵۲۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۳
کد ۳۵۲۱۹۵
انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۳-۰۶-۱۳۹۳

محقق ایرانی، برنده جایزه 300 هزار دلاری یونسکو شد

جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی شامل مدال، لوح تقدیر و مبلغ 300 هزار دلار است و معرفی داوطلبان واجدان شرایط باید از طریق کمیسیون های ملی کشورها انجام شود.

جایزه یونسکو در حوزه علوم زیستی در سال 2014-2015 به دکتر بهاروند، محقق پژوهشگاه رویان اعطا شد.

به گزارش ایسنا، جایزه بین المللی یونسکو- گینه استوایی به افراد، موسسات و سازمان های مردم نهادی تعلق می گیرد که پژوهش هایی در حوزه علوم زیستی انجام داده باشند و این پژوهش ها منجر به بهبود کیفیت زندگی انسان ها شود.

کمیسیون ملی یونسکو در ایران پس از اطلاع رسانی این جایزه در سال 2014 و دریافت درخواست های متقاضیان، سه نفر واجد شرایط را به یونسکو معرفی کرد که از میان آنها دکتر حسین بهاروند، رییس پژوهشکده سلول های بنیادی پژوهشگاه رویان به همراه دو نفر دیگر از کشورهای عضو یونسکو به طور مشترک برنده جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی در سال 2014- 2015 شدند. این اولین بار است که از کشورمان فردی جایزه بین المللی یونسکو-گینه استوایی را دریافت می کند.

جایزه بین المللی یونسکو - گینه استوایی شامل مدال، لوح تقدیر و مبلغ 300 هزار دلار است و معرفی داوطلبان واجدان شرایط باید از طریق کمیسیون های ملی کشورها انجام شود.

ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان