۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۶۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳
کد ۳۶۶۶۳۳
انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۸-۰۸-۱۳۹۳

واعظ‌ آشتیانی: استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند

من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت:‌ استقلالی‌ها مظلومی را فراموش کرده بودند.
 
امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با فارس، گفت: غلامحسین مظلومی یکی از افتخارات ورزش بود متأسفانه جامعه فوتبال و به خصوص استقلالی‌ها او را فراموش کرده بودند اما افتخارات غلامحسین مظلومی آنقدر زیاد بود که همواره جایگاهش باید حفظ شود.

وی ادامه داد: زمانی که من در استقلال بودم او را به عنوان مدیر تیم انتخاب کردم. در زمان ما این جایگاه جایگاه مدیریتی بود و باید از دوستی که مظلومی را در آن زمان به من معرفی کرد تشکر کنم. او خیلی با صفا کار می‌کرد و با مجموعه تیم و باشگاه رابطه صمیمی‌ داشت و همه دوستش داشتند.

مدیرعامل سابق استقلال تصریح کرد: من هیچگاه نخواستم که با شخصیت او ابزاری برخورد کنم و اگر هم برای احوال‌پرسی به عیادتش می‌رفتم این کار را بدون حضور عکاسان و خبرنگاران انجام می‌دادم. هفته گذشته اعضای سابق هیأت مدیره باشگاه استقلال، به اتفاق من به عیادتش رفتیم. زریبافان، دانشجو و نفریه در این دیدار حضور داشتند اما ما نخواستیم که این دیدار رسانه‌ای شود.

واعظ آشتیانی تصریح کرد: دوست نداشتم و ندارم که مثل برخی در کنار تابوت بایستم و مثل رفتاری که برخی با ناصر حجازی داشتند انجام بدهم. من همواره با ناصر حجازی هم ارتباط خوبی داشته‌ام و با خودروی شخصی‌ام به در منزلش می‌رفتم و او را به ورزشگاه می‌بردم و بر می‌گرداندم.

وی با اشاره به بیماری مظلومی گفت: او دو سال زجر و سختی کشید و امیدوارم که به همان اندازه در آن دنیا آرامش داشته باشد و از خداوند متعال برایش بهترین درجه‌ها را آرزومندم. درگذشت او را هم به خانواده محترمش و تمام کسانی که برایش زحمت کشیدند تسلیت می‌گویم.

 
برچسب ها: واعظ آشتیانی
ارسال به دوستان
از افتتاح ۵۰۰ مدرسه جدید «برکت» تا توزیع ۲۰۰ هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درگذشت