۱۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۶۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۶۸۶۹۴
انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰-۰۹-۱۳۹۳

غیاثی: گل اول نفت اشتباه داوری بود

در دقیقه 42 مسابقه غلامرضا رضایی با دست میثم حسینی مدافع پرسپولیس را هُل داد و او را از جریان بازی خارج کرد و برای تیمش گلزنی کرد. این گل روی اشتباه مسلم داور به ثمر رسید زیرا مهاجم نفت قبل از گلزنی مرتکب خطا شده بود و جایگیری داور غلط بود.
رئیس سابق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل اول نفت با اشتباه مسلم داور مسابقه به ثمر رساند.

رضا غیاثی در گفت و گو با  فارس، در مورد گل اول نفت تهران به پرسپولیس گفت: در دقیقه 42 مسابقه غلامرضا رضایی با دست میثم حسینی مدافع پرسپولیس را هُل داد و او را از جریان بازی خارج کرد و برای تیمش گلزنی کرد. این گل روی اشتباه مسلم داور به ثمر رسید زیرا مهاجم نفت قبل از گلزنی مرتکب خطا شده بود و جایگیری داور غلط بود.

وی ادامه داد: معلوم نبود که چرا داور در این صحنه نزدیک به کمک داور دوم و با فاصله زیاد از صحنه خطا بود اینکه به داوران توصیه می‌شود که در قطر زمین بدوند نه طول زمین به این دلیل است که داور در قطر زمین دید وسیع‌تر و زاویه دید بهتری دارد.

غیاثی با اشاره به اشتباه‌های جهانبازی در دربی 79 پایتخت گفت: نمی‌دانم چرا بعد از اشتباه مسلم داور دربی دومین کاندیدای قضاوت دربی تهران هم مرتکب چنین اشتباهی شد.


برچسب ها: غیاثی
ارسال به دوستان
آمریکا: به‌دنبال تقویت تحریم‌های موجود علیه ایران هستیم روز پرکار حزب الله؛ ۲۷ عملیات علیه اهداف مختلف رژیم صهیونیستی وزارت خارجه آلمان از شهروندان خود خواست ایران را ترک کنند وزیر خارجه عربستان: خشونت در منطقه باید متوقف شود عراقچی: ماشین کشتار رژیم اسرائیل باید متوقف شود اتحادیه اروپا به دنبال تشدید فشار بر روسیه؛ تحریم‌های جدید در راه است دادستان گرمسار: صدور حکم بازداشت فرد توهین‌کننده به پزشکیان کاهش ۱۰ تا ۱۲ درصدی قیمت گوشت در تهران استاندار تهران: جمع‌آوری معتادان متجاهر و تدوین قوانین جدید، راهکار کاهش سرقت در تهران مشاور فرمانده کل سپاه: اگر شب گذشته ۲۰۰ موشک که ۹۰ درصد به اهداف رسید، شلیک شد، این بار چند صد و چندین هزار موشک خواهیم زد اینتر به زبان فارسی از طارمی تشکر کرد؛ ستاره ایرانی در قلب نراتزوری مثلث ایرانی در امارات؛ قایدی، مغانلو و قدوس هم‌تیمی شدند (+عکس) سازمان هواپیمایی: شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام عملیات پروازی پس از ساعت ۵ صبح پنجشنبه هستند چمران: مبارزه ما تا سقوط و از بین رفتن اسرائیل ادامه خواهد داشت؛ چراکه اگر ما این کار را نکنیم آنها می‌کنند تولد نوزاد در آمبولانس اورژانس قزوین؛ آغاز زندگی جدید در مسیر بیمارستان