۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۱۱۸۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۳
کد ۳۷۱۱۸۳
انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۴-۰۹-۱۳۹۳

رونمایی از اسکناس جدید 2 هزار تومانی

این عکس به عنوان رونمایی توسط بانک مرکزی منتشر شده است که در آن ، جزئیات اسکناس و فرق آن با اسکناس 2 هزار تومانی موجود، مشخص نیست!
رییس جمهوری امروز (دوشنبه) در جریان بازدید از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی در بانک مرکزی از اسکناس جدید 2 هزار تومانی رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رسانی ریاست جمهوری، در این مراسم حسن روحانی، ضمن امضا یادبود رونمایی از اسکناس جدید 2 هزار تومانی، ارتقا بانکداری الکترونیکی را گامی در جهت توسعه دولت الکترونیک دانست و از شفافیت در انتشار اطلاعات و نظارت بیشتر بر فعالیت نظام بانکی به عنوان یکی از سیاست های اصولی دولت یاد کرد.

رونمایی از اسکناس جدید 2 هزار تومانی

«ولی الله سیف» رییس کل بانک مرکزی نیز در این بازدید، گزارشی از سامانه جدید بانکداری الکترونیکی، شبکه شاپرک و نحوه و دلایل انتشار اسکناس به رییس جمهوری ارایه کرد و از حرکت بانک مرکزی در جهت حفاظت از سلامت مالی بانکها خبر داد.

سامانه یکپارچه مدیریت اوراق بهادار (سیما)، نظام جامع و یکپارچه آمارهای اقتصادی، سامانه ارزش افزوده مرکز شتاب، نظام شفافیت و تمرکز اطلاعات بانکی، سامانه مدیریت متمرکز حسابهای دولتی(نسیم)، سامانه چکاوک، پورتال کاشف، سامانه پرداخت الکترونیک و سامانه پیام رسانی الکترونیکی مالی از جمله بخش هایی است که رییس جمهوری از آنها دیدن کرد.
ارسال به دوستان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۴۹
غیر قابل انتشار: ۰
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
2
445
خبررساني در حد ركوردهاي المپيك!!!!!!!!!

رونمايي بدون عكس ميشه؟!!!!!!!!!
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
3
317
به دردخریدن آدامس و پفک میخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
خودت به درد ادامس و پفک میخوری
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
1
250
کووووووووووووووووووو!!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۴
0
278
اين چه خبريه پس عكسش كو
عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم!