۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۷۴۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۳
کد ۳۷۴۸۹۶
انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۶-۱۰-۱۳۹۳

پیشگیری از خارش پوست در زمستان

خارش ممکن است به علت بیماریهای پوستی و یا داخلی در فرد ایجاد شود.

پرویز طوسی متخصص پوست و مو گفت: خارشی که در زمستان معمولا شیوع پیدا می‌کند، مربوط به هوای خشک و کم شدن چربی پوست است.

وی در رابطه با عوامل این بیماری بیان کرد: استحمام زیاد باعث خشکی پوست می‌شود، همچنین شوینده‌هایی نظیر صابون می‌تواند باعث خارش می‌شود.

طوسی بیان کرد: خارش ممکن است به علت بیماریهای پوستی و یا داخلی ایجاد شود، بیماریهای نظیر کلیوی، خونی که در برخی از موارد دارو‌ها و بیماریهای کبدی مزمن می‌تواند عامل این خارش باشد.

دکتر طوسی در پایان بیان کرد: تبخیر آب پوست باعث ایجاد خشکی و در نتیجه خارش می‌َشود، لذا استفاده از کرم های مرطوب کننده بدون عطر نظیر وازلین در بهبودی این خشکی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

برچسب ها: خارش پوست ، زمستان
ارسال به دوستان
رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است