۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۳۸۱۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۳
کد ۳۸۱۴۲۴
انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۳

داعش: اجبار کودکان به دیدن فیلم سوزاندن خلبان اردنی

داعش در پایتخت خود یعنی شهر رقه سوریه فیلم سوزاندن خلبان اسیر اردنی را به اکران عمومی گذاشت.

به گزارش عصرایران، براساس فیلم های منتشر شده در اینترنت، داعش مردم به ویژه کودکان و نوجوانان را مجبور کرده است به تماشای این فیلم بپردازند.

در فیلم منتشر شده توسط "ایالت رقه" داعش، یک عضو داعش همزمان با اکران این فیلم توضیحاتی را ارائه می کرد و می گفت که هر مخالف اطاعت داعش و دستورات آن با چنین سرنوشتی روبه رو خواهد شد.

داعش حدود یک ماه پیش خلبان اسیر اردنی را زنده زنده به آتش کشید. فیلم این حادثه چند روز قبل در سایت های اینترنتی منتشر شد.


برچسب ها: داعش ، فیلم ، خلبان اردن
ارسال به دوستان
آیا جنگ به خاطر کینۀ امام خمینی از صدام حسین شروع شد؟/ مستندات مهاجرانی برای رد این اتهام/ + خاطره عجیب از خلخالی اول مهر ۱۴۰۳ ساعت ها تغییر نمی کند تسنیم: ادعای عملیات امنیتی اسرائیل در ایران و ربودن برخی اسناد کذب است عضو شورای شهر تهران: در بازدید از مرکز بهداشتی جنوب پایتخت مشاهده شد بیش از ۶۰ درصد مراجعان اتباع هستند اردوغان: حملات اسرائیل مثل گروه‌های تروریستی است 22 کشته در حمله اسرائیل به مدرسه اسکان آوارگان فلسطینی شیوع وبا در سودان با 348 فوتی عراقچی: نتانیاهو به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و از سر استیصال به دنبال کشیدن کل منطقه به جنگ است دربارۀ لطف عجیب گرت بیل به هری کین توهین مهمان صداوسیما به رئیس جمهور پزشکیان جاده کندوان به سمت کرج یکطرفه شد نماینده سینمای ایران برای اسکار امسال انتخاب شد «در آغوش درخت» نماینده سینمای ایران در اسکار شد سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درگذشت عکسی از یک خانم دستفروش که پربازدید شد