۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۰۱۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۳ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۴
کد ۴۰۱۵۷۰
انتشار: ۰۸:۰۳ - ۳۰-۰۳-۱۳۹۴

سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع ترین تبلت بازار شد

این تبلت ویندوزی توانسته در بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را از آن خود کند و آیپد ایر 2 اپل 4046 امتیاز را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد سرفیس پرو 3 نسبت به آیپد ایر 2 تا 20 درصد سریعتر است.

به نظر می‌رسد مایکروسافت با معرفی سرفیس پرو 3 نشان داد که در تولید یک دستگاه هیبریدی به تکامل رسیده است و به زعم بسیاری از کارشناسان این دستگاه یکی از قویترین تبلت‌های موجود در بازار است. حالا وب‌سایت Which در یک بررسی مشخص کرده که سرفیس پرو 3 سریعترین تبلت دنیاست.

سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع ترین تبلت بازار شد

آیپد ایر 2 اپل که به پردازنده‌ی A8 این کمپانی مجهز شده، یکی از بهترین محصولاتی است که سرعت بسیار خوبی دارد و توانسته امتیازات بالایی را در بنچمارک‌ها از آن خود کند. کوپرتینونشین‌ها این تبلت را همسنگ کامپیوترهای شخصی می‌دانند و به نظر می‌رسد پر بیراه نیست.

اما نکته مهم اینجاست که آیپد ایر 2 هنوز به اندازه سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع نیست و این تبلت ویندوزی توانسته در بنچمارک Geekbench امتیاز 5069 را از آن خود کند و آیپد ایر 2 اپل 4046 امتیاز را به خود اختصاص داده است که نشان می‌دهد سرفیس پرو 3 نسبت به آیپد ایر 2 تا 20 درصد سریعتر است. جالب است بدانید این تست روی نسخه‌ای از سرفیس پرو 3 انجام شده که به پردازنده Core i5 اینتل مجهز بوده و توانایی آن در حد پردازنده‌های دسکتاپ است. برخلاف اینکه سرفیس پرو 3 به یک نمایشگر 12 اینچی QHD مجهز شده ولی باتری آن 9 ساعت شارژدهی دارد که تقریبا با آیپد ایر 2 برابر است.

سرفیس پرو 3 مایکروسافت سریع ترین تبلت بازار شد

این تبلت 9 میلیمتر ضخامت دارد که تا همین یکی دو سال قبل نمی‌توانستیم چنین ضخامت و عمر باتری را برای یک تبلت مجهز به پردازنده اینتل متصور باشیم. البته سرفیس پرو 3 مایکروسافت خیلی گران‌تر از آیپد ایر 2 اپل است و هر دو محصول بازار هدف متفاوتی دارند. بعد از این دو تبلت نکسوس 9 گوگل با 3537 امتیاز قرار دارد.

حالا تصور کنید اگر در این رقابت از سرفیس پرو 3 با پردازنده Core i7 استفاده می‌شد چه نتیجه‌ای به دست می‌آمد؟

منبع: زومیت
ارسال به دوستان
تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس) ادعای اسرائیل: ابراهیم عقیل فرمانده یگان عملیات ویژه حزب‌الله به همراه تعدادی دیگر از فرماندهان کشته شدند شوک به پرسپولیس در آستانه دربی؛ اوستون ارونوف مصدوم شد