۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۱۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۴
کد ۴۱۱۶۹۵
انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۴-۰۵-۱۳۹۴

آخرین وضعیت جشنواره ادواری عکس و پوسترتعاون

دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون از اعلام آمادگی و همکاری مدیران کل استانی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عکاسان خبر داد.
دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون از اعلام آمادگی و همکاری مدیران کل استانی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با عکاسان خبر داد.

بر اساس گزارش دریافتی عصرایران، مهدی سروری - دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون - گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده توسط مدیرکل دفتر ترویج، آموزش و تحقیقات تعاونی‌ها مدیران کل استانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان‌های کشور آمادگی خود را در پذیرش، همکاری و پشتیبانی از عکاسان متقاضی اعلام کرده‌اند. این اقدام را می‌توان در راستای ارتقای سطح فرهنگ تعاون در جامعه مهم دانست.

او این‌گونه هماهنگی‌ها را برای تأمین امنیت روانی هنرمندان و تثبیت شخصیت فرهنگی عکاسان ضرورری دانست و اظهار کرد: درک حضور این قشر در سطح جامعه شهروندی و همکاری متقابل عکاسان با مدیران و مسوولان، در راستای تقویت حضور گسترده‌تر دوربین های عکاسی در میادین مرتبط با مضامین تعاون و مصادیق حرکت‌های گروهی در تعاونی‌ها و تولید فایل عکس و در نهایت ارتقای سطح کمی و کیفی جشنواره، اهمیت زیادی دارد.

سروری به حضور بیش از 110 هزار عنوان شرکت تعاونی با چهار میلیون عضو در استان‌ها اشاره کرد و گفت: ایجاد فرصت اشتغال برای 5 / 1 میلیون نفر موضوعی مناسب حال برای شرکت در جشنواره تعاون است و فراهم‌آوری زمینه برای حضور و رصد نگاه‌هایی ظریف و دقیق برای آشنایی با احوال تعاونی ها در دور دوم این جشنواره لازم است.

مدیرمسوول رسانه «پایگاه عکس چیلیک» با تشکر از همکاری رسانه‌های تخصصی در عرصه عکس و عکاسی کشور، تأکید کرد: وجود بخشی در آیین اختتامیه این جشنواره که به معرفی پایگاه‌ها و تارنماهای برتر در امر اطلاع‌رسانی و همچنین فتوبلاگ‌های موثر و تقدیر از اهالی ضروری است.

او همچنین به پرداخت حق‌ تألیف آثار راه‌یافته عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره اشاره و اظهار کرد: با وجود تمام محدودیت‌های معمول، تلاش عوامل اجرایی و پشتیبانی در تأمین رضایت و امنیت خاطر عکاسان و شرکت‌کنندگان است.

دبیر جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون در پایان به نمایش عکس‌های راه‌یافته به دور نخست جشنواره اشاره و اضافه کرد: به‌زودی با نظر مساعد دکتر حمدالله رستمی (مدیر جشنواره) و محمد نیک‌عهد (کارشناس مفهومی آثار) به‌مناسبت هفته تعاون در شهریورماه شاهد نمایش آثار عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه دور نخست جشنواره خواهیم بود.

جشنواره ادواری عکس و پوستر تعاون اسفندماه سال گذشته از طریق دبیرخانه‌ی مستقر در دفتر رسانه «پایگاه عکس چیلیک» (Chiilick.com) اطلاع‌رسانی شد و دور نخست آن بهار امسال به نتیجه رسید و 20 شهریورماه نیز آخرین مهلت ارسال آثار از سوی شرکت‌کنندگان به این جشنواره تعیین شده است.
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود