۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۱۹۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۱۹۱۲۶
انتشار: ۱۳:۰۷ - ۰۲-۰۷-۱۳۹۴

اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های گیلان

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از اعمال محدودیت های ترافیکی در محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.
 
سرهنگ مهیار رستگار در گفت و گو با ایرنا با اشاره به تعطیلات پایان هفته و تقارن آن با عید سعید قربان افزود: به منظور کشش ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور خودروها، محدودیت های ترافیکی در محور رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس از امروز (پنجشنبه) اعمال شده است.

وی اظهار کرد: بر این اساس، تردد انواع کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ، در دو محور یاد شده از ساعت شش صبح تا 24 ، طی امروز و فردا ( پنجشنبه و جمعه) ممنوع است.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در محورهای استان عادی و روان است و مشکل خاص ترافیکی گزارش نشده است.

سرهنگ رستگار از رانندگان خواست تا با آرامش، پرهیز از عجله در رانندگی و پرهیز از رانندگی هنگام خواب آلودگی و خستگی، سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

در شش ماه نخست امسال؛ 119 میلیون و 401 هزار و 817 دستگاه وسائط نقلیه در جاده های استان گیلان تردد کرده اند.
ارسال به دوستان
تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان