۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۴
کد ۴۲۵۷۲۲
انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۹-۰۷-۱۳۹۴

حیدری: به این شکل قهرمان نمی‌شویم

حیدری می گوید با این گونه بازی کردن نمی توانند قهرمان شوند.
 حیدری می گوید با این گونه بازی کردن نمی توانند قهرمان شوند.

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری پس از بازی با استقلال خوزستان گفت: در این مدت کوتاه چند بازی داریم و فشردگی مسابقات روی بازیکنان تاثیر می گذارد.باید برنامه ریزی کنیم.در این مدت تعطیلات بوده و به نفع تیم هایی است که نتیجه نگرفتند .این تعطیلات تیم ها را از حال و هوای مسابقات خارج می کند.

دفاع استقلال خوزستان گفت: خداراشکر هنوز صدر جدولیم ، اما با اینگونه بازی نمی توانیم قهرمان شویم.امروز در ارنج اصلی بودم اما در عظله پام گرفتگی داشتم و ریسک نکردم.
برچسب ها: حیدری
ارسال به دوستان
وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟