۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۲۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴
کد ۴۲۶۶۳۲
انتشار: ۱۲:۳۳ - ۰۴-۰۸-۱۳۹۴

اعتراض پلیس آمریکا به حضور تارانتینو در تظاهرات

در اعتراض به تارانتینو، پاتریک لینچ رییس پلیس در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد گفت: جای تعجب ندارد کسی که همه عمرش در حال ساخت فیلم درباره جرم و جنایت بوده و خشونت را نشان داده مخالف پلیس باشد.
پلیس نیویورک بعد از حضور کوئنتین تارانتینو کارگردان مشهور آمریکایی در تظاهرات اعتراضی روز ۲۴ اکتبر شرکت کرد، خواستار تحریم فیلم‌های او شده است.

پلیس نیویورک به دنبال شرکت تارانتینو در تظاهراتی که در اعتراض به خشونت پلیس در روز شنبه برگزار شد، خواستار تحریمفیلم‌های تارانتینو شد. این تظاهرات چند روز پس از آن صورت گرفت که یک افسر پلیس که به دنبال یک مظنون به سرقت و قتل بود، بر اثر تیراندازی کشته شد.

در این تظاهرات نماینندگان معترضان اعلام کردند که قصد دارند عدالت را برای مردمی که به دست پلیس کشته می‌شوند، اجرا کنند. در گزارش تلویزیونی شبکه WPIX تارانتینو که از کالیفرنیا شرکت کرده بود، در این تظاهرات نشان داده شد.

وی گفت: من یک انسانم و وجدان دارم و اگر معتقدیم که دارد قتل‌هایی صورت می‌گیرد، باید علیه آن بایستیم. من اینجا هستم تا از آنهایی که کشته می‌شوند، حمایت کنم.

در اعتراض به تارانتینو، پاتریک لینچ رییس پلیس در بیانیه‌ای که دیروز منتشر شد گفت: جای تعجب ندارد کسی که همه عمرش در حال ساخت فیلم درباره جرم و جنایت بوده و خشونت را نشان داده مخالف پلیس باشد. آن افسران پلیسی که تارانتینو آنها را قاتل خطاب کرده هیچوقت در فیلم‌های خیالی او روی پرده‌ها جایی ندارند. آنها آدم هایی هستند که خطر می‌کنند تا جان مردم را در برابر جرم و جنایت نجات دهند.

این مقام مسئول در ادامه بیانیه گفته است: حالا وقتش است که فیلم‌های تارانتینو را تحریم کنیم. تارانتینو هم گفت: خالا وقت این است که قصه همه آنهایی را کشته می‌شوند بیان کنیم. کشته شدن پلیس هم یک تراژدی است.
ارسال به دوستان
همدستی دلار و بورس برای شکست سرمایه‌گذاران ایرانی / مسیر طلا از ارز و بازار سرمایه جدا شد وام ازدواج در بن‌بست ! تعریف جدید صنعت پُست در جهان با نگاه لجستیک حمله اسرائیل به یک خودرو در مسیر فرودگاه دمشق ۷۰ کشته در حمله القاعده به پایتخت مالی نشست وزیران خارجه آمریکا و ۴ کشور اروپایی درباره انفجارهای لبنان مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته