۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۷-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۰۶۰۲
انتشار: ۰۸:۰۷ - ۰۷-۱۰-۱۳۹۴

اعتبار کارت بیمه ورزشکاران یک ساله می شود

نوروزی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته به منظور رفاه و تامین نظر جامعه ورزشکار از ابتدای سال 1395 هر وقت کارت بیمه ورزشی ورزشکاران در رشته های مختلف صادر شد به مدت 365 روز اعتبار دارد .
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: از سال اینده کارت بیمه ورزشی ورزشکاران، یکساله خواهد شد.

به گزارش ایرنا غلامرضا نوروزی عصر یکشنبه در مجمع هیات پزشکی ورزشی استان یزد افزود: تاکنون اعتبار کارت بیمه ورزشی ورزشکاران فقط تا پایان همان سال صدور کارت بود.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته به منظور رفاه و تامین نظر جامعه ورزشکار از ابتدای سال 1395 هر وقت کارت بیمه ورزشی ورزشکاران در رشته های مختلف صادر شد به مدت 365 روز اعتبار دارد .

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: این طرح برای اولین بار بصورت آزمایشی در سطح هشت استان کشور اجرایی می شود و بعد به ترتیب در سایر مناطق کشور زیر پوشش قرار می گیرد .

نوروزی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در نظر داریم تا کارت بیمه ورزشی 365 روزه ورزشکاران را در دو تا سه سال در تمامی استان های کشور اجرایی کنیم .

وی در ادامه به اهمیت کار هیات های پزشکی ورزشی در استان ها اشاره و پشتیبانی از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی را از مهمترین ماموریت های این فدراسیون ذکر کرد .

این مسئول گفت: توجه به درمان ، سلامت ، آموزش و پژوهش در جامعه بزرگ ورزشکاران و همچنین ارائه بهتر خدمات به آنها را جزو اولویت های مهم این فدراسیون است.

نوروزی ، هیات پزشکی ورزشی استان یزد را یکی از هیات های فعال و برتر کشور نام برد و از تلاش های انجام گرفته در سال های گذشته و امسال قدردانی کرد .

استان یزد 47 هیات ورزشی دارد .
برچسب ها: کارت بیمه ، ورزش
ارسال به دوستان
چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند این خوردنی‌های کم چرب زیاد هم سالم نیستند کشف فواره‌هایی که راه شیری در مقابل آنها یک نقطه است! رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران: هیچ مدرسه ای در تهران در لیست ساختمان های ناایمن بحرانی قرار ندارد برنامه جامعة المصطفی در تایلند جدیدترین پهپاد انتحاری ایران / عبور «شاهد ۱۳۶B» از جلوی چشم پزشکیان (عکس) سینمایی که مسجد شد(+عکس) نقش پیچیده تنهایی در ابتلا به ۲۶ بیماری شایع پزشکیان در مراسم رژه نیروهای مسلح : اسرائیل را سر جای خود می نشانیم (+عکس) چه کشوری بیشترین جنگنده F/A-۱۸ Hornet را دارد؟