۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۳۶۹۳
انتشار: ۰۷:۳۴ - ۲۲-۱۰-۱۳۹۴

2 کشته در تصادف جاده دهدشت

وی بیان کرد: این تصادف در 20 کیلومتری دهدشت عصر روز دوشنبه به وقوع پیوست، خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد و راننده آن در آتش سوخت.
رئیس پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر وقوع سانحه تصادف در محور قلعه رئیسی به دهدشت دو نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

سرهنگ منوچهر سیاهپور دوشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: در این تصادف خودروی سواری پیکان از دهدشت به سمت قلعه رئیسی در حرکت بود که با انحراف به چپ خودرو دچار سانحه شد.

وی بیان کرد: این تصادف در 20 کیلومتری دهدشت عصر روز دوشنبه به وقوع پیوست، خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد و راننده آن در آتش سوخت.

سیاهپور اظهار کرد: سه سرنشین خودروی پیکان به علت شدت جراحات به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت انتقال داده شدند.

وی علت این سانحه را تجاوز به چپ خودروی سواری پیکان که از دهدشت به سمت قلعه رئیسی در حرکت بود ،دانست و گفت: پیکانی که از مقابل در حرکت بود و از گاز مایع برای سوخت استفاده کرده بود دچار حریق شد و بطور کامل در آتش سوخت.

سیاهپور استفاده و نصب غیر استاندارد گاز ال پی جی بر روی خودروها به دلیل نبود نظارت در این حوزه باعث بروز حوادثی از این دست شده که تاکنون خانواده های زیادی را در غم از دست دادن عزیزانشان داغدار کرده است.

بخش چاروسا باپنج دهستان و 344 روستا با جمعیتی حدود 22 هزار نفر از توابع شهرستان کهگیلویه در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.
برچسب ها: تصادف ، خودرو ، دهدشت
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت