۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۴
کد ۴۴۴۹۹۰
انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۸-۱۰-۱۳۹۴

2 کشته و 11 مجروح در آتش سوزی "ون" در جاده جاجرود

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: در آتش سوزی یک دستگاه خودرو ون در جاده جاجرود، دو نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحت جان باختند و 11 نفر دیگر روانه بیمارستان شدند.
 
حسن عباسی در گفت وگو با ایرنا افزود: حدود ساعت 21 شب گذشته آتش سوزی یک دستگاه خودرو ون در جاده جاجرود (پل سعیدآباد) به مرکز اطلاع رسانی اورژانس تهران اعلام و شش گروه از تکنسین های این مرکز به همراه آمبولانس عازم محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه این خودرو با 13 سرنشین به علل نامعلوم دچار آتش سوزی شده بود، اظهار کرد: دو نفر از سرنشینیان خودرو به دلیل شدت سوختگی، جان خود را از دست دادند.

عباسی با بیان اینکه 11 سرنشین دیگر خودرو نیز دچار سوختگی شده بودند، تصریح کرد: در همان لحظات هفت مصدوم حادثه شامل شش مرد و یک زن برای درمان فوری به بیمارستان های امام حسین (ع) و شهدای تجریش منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: 4 مصدوم دیگر حادثه نیز توسط آمبولانس های هلال احمر به دیگر مراکز درمانی منطقه انتقال داده شدند.

مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی و پلیس راهور در دست بررسی است.
برچسب ها: ون ، جاجرود ، آتش سوزی
ارسال به دوستان
این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت ۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟