۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۴۹۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۴۹۲۵۳
انتشار: ۱۷:۵۸ - ۱۷-۱۱-۱۳۹۴

هیات تجاری قزاقستان؛ فردا در تهران

همایش بررسی فرصت‌های تجاری ایران و قزاقستان، فردا یکشنبه همزمان با سفر هیات تجاری قزاق‌ها به تهران در محل سازمان توسعه تجارت برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، وزیر سرمایه‌گذاری و توسعه کشور قزاقستان به همراه شش استاندار این کشور و یک هیات تجاری فعال در زمینه‌های شیمیایی و پتروشیمی، نفت و گاز، مصالح ساختمانی، کشاورزی و مواد غذایی، برق و مکانیک، منسوجات و چرم، صنعت، حمل و نقل، معدن و متالوژی، محصولات دارویی، خدمات فنی ـ مهندسی و مدیریتی، مالی و بانکی امروز وارد تهران می‌شود.

قرار است فردا همایش بررسی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قزاقستان در سطح وزیران صنعت، معدن و تجارت ایران و سرمایه‌گذاری و توسعه قزاقستان برگزار شود.

وزرای دو کشور در این نشست که تجار، فعالان اقتصادی و نمایندگان بانک‌های ایرانی نیز حضور دارند، به دنبال گسترش روابط در حوزه اقتصادی و افزایش تراز تجاری تهران و آستانه هستند.

پس از توافق هسته‌ای میان ایران و سایر قدرت‌های جهان، کشورهای مختلف در قالب هیات‌های اقتصادی، فرهنگی و گردشگری برای افزایش تعاملات خود با ایران به سوی کشورمان سرازیر شده‌اند.

ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)