۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۴۴۹۳۸۷
انتشار: ۰۰:۱۲ - ۲۱-۱۱-۱۳۹۴

راننده روانی 17 کانگورو را زیر گرفت (+عکس)

پلیس این موضوع که این کانگروها به عمد با ماشین زیرگرفته شدند را تایید کرد و گفت رَدِّ لاستیک‌های ماشین طوریست که نشان می‌دهد، ماشین از جاده خارج شده، به کانگروها اصابت کرده و دوباره به جاده برگشته‌است.
باشگاه خبرنگاران - این حادثه که در بریزبان استرالیا اتفاق افتاد، با ایجاد این صحنه دلخراش باعث شکه شدن محلیان شد. این حادثه در 100 متری جاده وُکُل اتفاق افتاد که به کشتارگاه کانگروها تبدیل شد.

به گزارش دیلی‌میل، رئیس سازمان حمایت از کانگروهای استرالیا اعلام کرد، بسیاری از این کانگروها آنقدر کوچک بودند که حتی نمی‌توانستند روی پایشان بایستند. حتی یکی از این بچه کانگروها آنقدر بد آسیب دیده بود که برای جلوگیری از رنج کشیدن آن ما مجبور شدیم او را بکشیم.


پلیس این موضوع که این کانگروها به عمد با ماشین زیرگرفته شدند را تایید کرد و گفت رَدِّ لاستیک‌های ماشین طوریست که نشان می‌دهد، ماشین از جاده خارج شده، به کانگروها اصابت کرده و دوباره به جاده برگشته‌است.

پلیس می‌گوید تاکنون 2 نفر را به جرم آزار و اذیت اپاسوم و فرد دیگری را به جرم کندن سر موش صحرایی زنده دستگیر کرده‌است. اما برای 5 سگی که با ماشین کشته شدند و این مورد که در نزدیکی زندان اتفاق افتاده هنوز کسی را دستگیر نکرده و سرنخی در دست ندارند.
ارسال به دوستان
«خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن