۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۰۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۰۹۲۷
انتشار: ۰۸:۵۵ - ۲۵-۱۱-۱۳۹۴

«آوانتاژ» با کارتن‌خواب‌های فوتبالیست تدوین می‌شود

آوانتاژ روایتگر شرایط گذشته و حال تعدادی کارتن‌خواب تغییر وضعیت داده است که یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند.
عصرایران - مستند سینمایی «آوانتاژ» به کارگردانی محمد کارت وارد مرحله تدوین شد.

پژوهش مستند «آوانتاژ» از اواخر سال گذشته در تهران آغاز شد و تیرماه سال جاری کلید خورد و به تازگی تصویربرداری آن به اتمام رسیده و توسط اسماعیل علیزاده و محمد کارت وارد مرحله تدوین شده است.

این فیلم مستند روایتگر شرایط گذشته و حال تعدادی کارتن‌خواب تغییر وضعیت داده است که یک تیم فوتبال تشکیل داده‌اند و برای اثبات تیم خود باید در مسابقه با تیم پیشکسوتان استقلال تهران برنده بازی شوند.

از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به تهیه‌کننده: محمد کارت، مدیرتصویربرداری: جواد رزاقی‌زاده، صدابردار: مهدی‌ کارت، دستیاران کارگردان: امین مختاری و مهرداد خانی، عکاس: سجاد عسکری، مجری طرح: شبکه مستند سیما اشاره کرد.

گفتنی‌ست علیزاده و کارت پیش از این در دو فیلم مستند «خونمردگی» و «بختک» به عنوان تدوینگر و کارگردان با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود