۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴
کد ۴۵۱۱۱۲
انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۶-۱۱-۱۳۹۴

پاوربانک جان سخت گریفین Survivor

پاوربانک Survivor دارای ظرفیت شارژ 10,500 میلی آمپر ساعت است که برای سه بار شارژ کامل آی‌فون 6S پلاس و یا یک بار شارژ کامل آی‌پد ایر 2 کفایت می کند.

عصرایران؛ محمد مهدی حیدرپور - گریفین قصد دارد محصولات سری Survivor خود را توسعه دهد و در همین راستا پاوربانک Survivor را معرفی کرده است. این پاوربانک ضدآب دارای یک چراغ قوه LED یکپارچه شده است و می تواند همراه خوبی در سفرهای اردویی باشد.

پاوربانک جان سخت گریفین Survivor

به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، پاوربانک Survivor یک شارژر قابل حمل ضدآب است که 8.4 اونس (238 گرم) وزن دارد. طراحی این محصول از فلسفه طراحی سری محصولات محافظتی Survivor گریفین پیروی می کند که بدنه ای سرسخت و مقاوم را شامل می شود.

پاوربانک Survivor دارای ظرفیت شارژ 10,500 میلی آمپر ساعت است که برای سه بار شارژ کامل آی‌فون 6S پلاس و یا یک بار شارژ کامل آی‌پد ایر 2 کفایت می کند. درگاه یواس‌بی با قدرت خروجی 2.1 آمپر از شارژ دستگاه با بیشینه سرعت اطمینان حاصل می کند.

پاوربانک جان سخت گریفین Survivor

به عنوان یکی از اعضای خانواده Survivor، این پاوربانک مورد آزمایش استاندارد نظامی 810G قرار گرفته و دارای بدنه ای با استاندارد IP66 است و بر همین اساس در برابر سقوط از ارتفاع 6.6 فوت (2 متر)، ریختن آب و گرد و غبار مقاوم است.

پاوربانک گریفین Survivor برچسب قیمت 60 دلاری را یدک می کشد.

برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه علم و فناوری به اینجا مراجعه کنید.

برچسب ها: پاوربانک ، گریفین
ارسال به دوستان