۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۵۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۴
کد ۴۵۴۱۳۸
انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۹-۱۲-۱۳۹۴

ورود هیات تجاری کره جنوبی به استان البرز

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی استان البرز از ورود هیات 26 نفره تجاری و بازرگانی کشور کره جنوبی به این استان خبرداد.
 
مسعود قاسمی به ایرنا، گفت: این هیات تجاری بازرگانی از بدو ورود به استان البرز از شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام دیدن می کنند.

وی اظهار داشت: این هیات تجاری برای آشنایی با توانمندی های البرز و زمینه های مناسب برای سرمایه گذاری وارد این استان شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی بین تجار و بازرگانان ایران و کره در تهران برای گسترش تعاملات تجاری بین دو کشور از دیگر برنامه های این هیات تجاری است.

وی بیان داشت:این هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسوولان و کارشناسان شرکت های صادر کننده خودرو،حمل و نقل باری و هوایی، هتلداری، الکترونیک، فناوری اطلاعات، دانشگاهی ، بانک و شرکت سرمایه گذاری به مدت یک روز در استان البرز حضور خواهند داشت.

استان البرز با داشتن بیش از چهارهزار واحد تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ یکی از قطب های صنعتی کشور است.
ارسال به دوستان
انفجار پیجرها بخش کوچکی از یک ماجرای به هم پیچیده است- فریدمن مقام سازمان ملل: در این لحظه بسیار خطرناک برای کل منطقه، خواستار حداکثر خویشتنداری هستم تخت روانچی: رژیم صهیونیستی بازی خطرناکی را در لبنان انجام می‌دهد قطعنامه پارلمان اروپا در واکنش به اقدامات طالبان علیه زنان نشست شورای امنیت درباره انفجار های لبنان بایدن: آتش بس غزه واقعی است استفاده از تلگرام در دستگاه‌های نظامی و اداری اوکراین ممنوع شد همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود همستر کامبت لیست شد/ به زودی تکلیف سکه‌ها مشخص می‌شود به تعویق افتادن سفر عراقچی به لبنان به توصیه سید حسن نصرالله لاوروف: اتهامات آمریکا درباره ارسال موشک توسط ایران و کره شمالی به روسیه جعلی است پیام تسلیت پزشکیان در پی درگذشت استاد محمود حکیمی پرسپولیس با برد به استقبال دربی رفت احتمال ابتلا به آلزایمر با مصرف این ادویه در غذا جشن بزرگ میلاد پیامبر(ص) در تهران (عکس)