۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۴۶۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵
کد ۴۶۵۴۷۶
انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۲-۰۲-۱۳۹۵

معاون شهردار تهران: توسعه استفاده از دوچرخه وموتور سیکلت برقی را مدنظر داریم

در سال جدید توسعه پیاده راه سازی برای حمل و نقل پاک و انسان محور پیگیری خواهد شد .

جعفر تشکری هاشمی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود: در حمل و نقل پاک بر پیاده روی تاکید شده و استفاده از دوچرخه، توسعه موتور سیکلت ها وخودرو های برقی را در بر می گیرد .

وی گفت: امسال در مناطق پرتراکم و شلوغ که معبر جایگزین وجود دارد ، معابر مستعد پیاده راه سازی شناسایی خواهد شد.

تشکری هاشمی افزود : در نخستین جلسه با معاونان حمل و نقل مناطق در سال جدید بر توسعه پیاده راه سازی در مناطق پرتراکم که معبر جایگزین نیز دارند ، تاکید و توجه شد .

وی گفت: در مناطق 8،5 و1 و برخی مناطق دیگر پیشنهادات پیاده راه سازی بررسی شده است تا بر تعداد پیاده راه های شهر بیفزاییم .

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران افزود : البته در انتظار پیشنهادات همه مناطق برای پیاده راه سازی هستیم .

تشکری هاشمی با اشاره به نقش دوچرخه در حمل انسان محور گفت: توسعه استفاده از دوچرخه وموتور سیکلت برقی نیز گام های دیگری است که برای توسعه حمل ونقل انسان محور برداشته می شود.

برچسب ها: تشکری هاشمی ، دوچرخه
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود