۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵
فیلم بیشتر »»
کد ۴۹۸۱۰۴
انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۹-۰۷-۱۳۹۵

پیدا شدن جسد پری دریایی در سواحل انگلستان! (+فیلم)

روزیاتو - از دیروز تصویری از جسد یک موجود عجیب که شباهت بسیاری به پری دریایی دارد در یکی از سواحل کشور انگستان پیدا شده و در دنیای مجازی دست به دست می چرخد.

در این تصویر شاهد یک موجود دریایی شبیه انسان هستیم که دُمی همانند ماهی دارد و آدم را یاد افسانه های موجود در مورد پری های دریایی می اندازد. بخش میانی بدن این حیوان به طور دلخراشی از هم پاشیده اما دم و سر آن سالم باقی مانده است.

تصاویری که می بینید را فردی به نام «پاول جونز» برداشته و بیش از یکصد بار در فیس بوک به اشتراک گذاشته شده است. توضیحی که جونز برای این تصاویر نوشته به شرح زیر بوده:

«امروز در ساحل گریت یارموز ما جسد یک پری دریایی را پیدا کردیم که جریان آب آن را به ساحل آورده.»

برخی از فرضیه پردازها پس از دیدن این عکس ها اظهار داشته اند که این موجود واقعا یک پری دریایی است و برخی دیگر اعتقاد دارند که این جنازه به یک خوک دریایی خاکستری تعلق دارد.

نظر شما چیست؟ آیا تصور می کنید این موجود واقعا یک پری دریایی است و افسانه ها به واقعیت تبدیل شده اند؟ نظرات خود را در بخش نظر با روزیاتو در میان بگذارید.



ارسال به دوستان
عجیب‌ترین گورستان‌های جهان (+عکس) «خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر