۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۰
فیلم بیشتر »»
کد ۵۰۳۸۹۳
انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۶-۰۸-۱۳۹۵

کودک هشت هفته‌ای زبان باز کرد (+عکس)

باشگاه خبرنگاران - همه ما می‌دانیم که اکثر کودکان تا زمانی که به سن نه ماهگی خود نرسند نمی‌توانند حرف بزنند اما این پسر بچه اهل سوانسی کشور ولز تنها هشت هفته است که به دنیا آمده است و اولین کلمه خود را جلوی مادرش گفت.

ویدیویی که از هنری فیگارد هشت هفته‌ای در فضای مجازی منتشر شده است نشان می‌دهد که مادرش او را جلوی خود خوابانده است و کلمه‌ای را که خانم فیگارد می‌گوید را تکرار می‌کند.

مادر هنری درباره این عمل پسر خود در مصاحبه‌ای که با یک خبرگزاری داشته است، گفت: من تمام مدت آهنگ سلام خواننده معروف انگلیسی، Adele را برای او زمزمه می‌کنم و حالا فکر می‌کنم که او دوست دارد این آهنگ را همراه من بخواند.

گفتنی است؛ ویدیویی که از این مادر و پسر در فضای مجازی منتشر شده است دل همه را به دست آورده است و تا به حال بیش از هزار و 200 بیننده داشته است.


ارسال به دوستان
«خودشیفته‌های مخفی» چه کسانی هستند و چگونه باید آن‌ها را بشناسیم معماری استثنایی یک «خانۀ جنگلی» در شیلی (+عکس) اسطوره‌هایی که الهام‌بخش «ارباب حلقه‌ها» بودند؛ از «آخرالزمان راگناروک» تا «حلقۀ عزیز» (+عکس) با ماشین شخصی سوار هواپیما شوید / قیمت بلیت، حداقل ۳ میلیارد تومان (+عکس) چرا در تابستان سطح جاده‌ها از فاصله دور خیس به نظر می‌رسد؟ فرقۀ مرموز «ساینتولوژی» چگونه به وجود آمد؟(+عکس) ۷ موضوع ساده برای افراد درونگرا که به‌راحتی سر صحبت را با دیگران باز کنند کشف قدیمی‌ترین «خط چشم» جهان در کاوش‌های یک تپۀ 8 هزارساله (+عکس) ترکیب شگفت‌انگیز معماری خشن «بروتالیستی» با لطافت «گیاه»(+عکس) بهترین آثار معماری «زاها حدید» در سراسر جهان؛ رویاهایی از جنس شیشه و بتن (+عکس) بز طاووسی؛ بز مشهور رشته کوه آلپ که چکمه سیاه به پا دارد! (+عکس) چرا هوای گرم می‌تواند پرواز شما را به تأخیر بیندازد؟ فرزندپروری تنبل جدیدترین روش تربیتی این روز‌های جهان است! ایتالیا محروم از صدرنشینی؛ بهترین پیتزای جهان در سال ۲۰۲۴ در این شهر ۵ روش ژاپنی برای آرامش ذهن