۰۹ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۰۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۵
کد ۵۰۵۰۰۲
انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۵

ترامپ: ایران به دلیل سیاست‎های آمریکا در حال قدرتمند شدن است

وی با بیان اینکه روسیه اکنون رابطه تنگانگی با سوریه دارد اظهار داشت: از سوی دیگر ما ایران را داریم که به دلیل سیاست های آمریکا در حال قدرتمند شدن است.
رئیس جمهور جدید آمریکا با اشاره به اینکه ایران متحد اصلی دولت سوریه است ادعا کرد: تهران به دلیل سیاست های واشنگتن در حال قدرتمند شدن است.

به گزارش میزان، دونالد ترامپ در مصاحبه با روزنامه «وال استریت ژورنال» در خصوص بحران سوریه و نقش روسیه گفت: اگر روسیه به بشار اسد حمله می‌کرد، آمریکا دشمنی خود را با مسکو پایان می‌داد.

ترامپ پیرامون دلیل حمایت خود از نقش روسیه و دولت بشار اسد در  بحران این کشور تصریح کرد: از نظر من مسأله اینگونه است که ما درحال جنگ با دولت سوریه هستیم ، دولت سوریه درحال جنگ با داعش است و ما مجبوریم از شر داعش خلاص شویم.

وی با بیان اینکه روسیه اکنون رابطه تنگانگی با سوریه دارد  اظهار داشت: از سوی دیگر ما ایران را داریم که به دلیل سیاست های آمریکا در حال قدرتمند شدن است.

ترامپ همچنین ایران را نیز متحد اصلی دولت سوریه عنوان کرد.

رئیس‌جمهور منتخب آمریکا همچنین درباره نقش واشنگتن در سوریه اظهار داشت که آمریکا از افراد مسلحی در سوریه پشتیبانی می کند که ما هیچ شناختی از آنها نداریم و تنها مشخصه آنها اقدامات ضد بشار اسد است.

ارسال به دوستان
دادستان تهران: ۵ خودرو متعلق به کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود سیلاب در جیرفت/ 6 فوتی و 8 مفقودی شمس‌آذر از آسمان به زمین؛ سقوط آزاد شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم واشنگتن‌ پست: حمله محدود زمینی اسرائیل به لبنان قریب‌الوقوع است ترکیب استقلال برای نبرد با السد مشخص شد؛ نکونام به دنبال شگفتی‌سازی مورینیو و اعتراض خلاقانه با لپ‌تاپ؛ داور کارت زرد نشان داد (+فیلم) ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره شهادت نصرالله: خاورمیانه منطقه امن‌تری شد ترکیب سرخپوشان برای نبرد با پاختاکور مشخص شد نتانیاهو: جایی نیست که نتوانیم برای حفاظت از مردممان و حفاظت از کشورمان سراغ آن برویم ورزشگاه تختی آماده میزبانی از پرسپولیس؛ اما بدون گیت! لیورپول در تلاش برای حفظ صلاح؛ عربستانی‌ها دست بردار نیستند منچستریونایتد در دوراهی؛ ماندن تن‌هاخ یا پرداخت غرامت سنگین؟ جامعه اسلامی ورزشکاران: شهادت سیدحسن نصرالله ضایعه‌ای بزرگ برای جهان اسلام است راز جوانی ابدی رونالدو فاش شد فوت 7 نفر بر اثر مسمومیت الکلی در مازندران