۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۰-۱۳۹۵
کد ۵۱۳۰۷۹
انتشار: ۱۰:۵۵ - ۰۴-۱۰-۱۳۹۵

دردسر الاهلی برای فسخ قرارداد جباری

جباری این روزها مصدوم است و نمی‌تواند برای الاهلی بازی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم الاهلی قطر امسال شرایط خوبی در لیگ این کشور نداشته است. مجتبی جباری هم که با خود عهد کرده بود جزو بهترین بازیکنان لیگ باشد، به دلیل مصدومیت های مکرر نتوانسته در این تیم خوش بدرخشد. او در حال حاضر باز هم مصدوم شده است و می خواهد در تعطیلات نیم فصل هر چه سریعتر به تمرینات برگردد.

 این روزها خبرهایی درباره نارضایتی الاهلی از این بازیکن شنده می شود و حتی بعضی ها می گویند او به ایران بازمی گردد ولی این باشگاه قطری به سادگی نمی تواند قرارداد بازیکن ایرانی اش را فسخ کند. جباری قرارداد سفت و سختی با الاهلی بسته و در صورت فسخ، باشگاه باید غرامت سنگینی به این بازیکن بپردازد. جباری این روزها به هیچ وجه حرف از جدایی نمی زند و تاکید دارد در الاهلی بماند. 
برچسب ها: جباری
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی