۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۵۴۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۶
کد ۵۴۱۹۱۷
انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۰-۰۳-۱۳۹۶

کواکبیان: خانه مطبوعات به عنوان مادر همه تشکل های مطبوعاتی محسوب می شود

دکتر مصطفی کواکبیان، نماینده مردم سمنان در مجلس و رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات کشور با حضور در ستاد مرکزی انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات با ابراز خرسندی از برگزای انتخابات به شیوه آنلاین، گفت: خانه مطبوعات در هر استان به عنوان مادر همه تشکل های مطبوعاتی محسوب می شود و این تشکل به صورت کاملا صنفی و همه جانبه و سراسری و دموکراتیک شکل گرفته است و بنده برای انتخابات امروز هم که حدود 2200 نفر واجد شرایط بودند پیش بینی می کنم که بالای 85 درصد یعنی حدود 1900 نفر در انتخابات مشارکت کنند.

این فعال مطبوعاتی با تقدیر از برگزارکنندگان انتخابات به شیوه الکترونیک افزود: امروز انتخابات در 20 استان برگزار شد و امیدواریم که تا یکماه آینده باقی استانها نیز انتخابات را برگزار کنند.

نماینده مردم سمنان در مجلس همچنین با اشاره به مزایای شفافیت، سرعت و سهولت انتخابات به شکل الکترونیک، خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به اسناد بالادستی و آمادگی وزارت کشور، شورای نگهبان نیز برگزاری انتخابات در کشور را نیز به شیوه الکترونیک به صورت جدی در دستور کار قرار دهد.
ارسال به دوستان
مکرون خطاب به سران لبنان : به همه طرف‌های لبنانی، اول از همه حزب الله ، پیام خویشتنداری ارسال کنید / همه باید از جنگ خودداری کنند ای بی سی درباره انفجار پیجر‌های حزب الله: اسرائیل برای این نوع نفوذ دست‌کم ۱۵ سال برنامه‌ریزی کرده بود لبنان : پیجرها قبل از رسیدن به لبنان بمب گذاری شدند چاقوکشی خونین در هلند شرکت هواپیمایی آمریکایی پرواز‌ها به تل‌آویو را تا پایان سال متوقف کرد « وفاق ملی » یعنی انتخاب شایستگان، نه فقط یقه بسته ها جانشین فراجا: اتباع غیر مجاز باید به کشور خود برگردند اگر بیش از حد عرق می‌کنید؛ بخوانید چرا باید لوبیای پخته بخوریم؟ + ۱۱ فایده لوبیا پخته مصرف چه مقدار قهوه خطر ابتلا به برخی بیماری‌ها را کاهش می‌دهد؟ پل‌های عابر پیاده‌ای که فضای شهرها را متحول کرده‌اند(+عکس) بیش از دو قرن طول می‌کشد تا مزد زنان و مردان برابر شود اتفاق بدی که با خوردن زیاد مرغ در بدن رخ می دهد ستون فقرات ارتش آمریکا تنها طی ۵ سال بروزرسانی می‌شود! کاهش خطر مرگ ناشی از زوال عقل با یک روغن گیاهی