۳۱ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۰۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۷
کد ۶۰۱۱۰۹
انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۰-۰۱-۱۳۹۷

گتوزو: برای پیروزی به تورین خواهیم رفت

باور داشتن به پیروزی، نیمی از راه موفقیت است اما نمایش خوب هم می طلبد. آن ها برای هفتمین سال پیاپی برای اسکودتو می جنگند. هوشیاری یکی از فاکتورهای موفقیت در بازی فردا محسوب می شود. طی سال های اخیر یوونتوس مثل یک ماشین جنگی بوده است

میلان فردا در تورین دیدار حساسی برابر یوونتوس پیش رو دارد. دیداری که پیروزی در آن، برای هر دو تیم حیاتی است.

به گزارش "ورزش سه"، میلان که با آمدن گتوزو روندی رو به رشد را در پیش گرفته و در مسیر موفقیت قرار دارد، با انگیزه انتقام شکست بازی رفت پای به یوونتوس آرنا خواهد گذاشت و در سوی دیگر یووه، به عنوان صدرنشین سری آ، در کورس قهرمانی با ناپولی قرار دارد.

جنارو گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری این بازی گفت:« می دانیم که با تیمی قدرتمند رو به رو خواهیم شد؛ تیمی که طی شش سال اخیر تقریبا شکست ناپذیر بوده است. بازی سختی خواهد بود و باید 95 دقیقه بهترین کیفیت خودمان را ارائه دهیم.

به یوونتوس به عنوان حریفی بزرگ احترام می گذاریم ولی هدف مان برد است و حق اشتباه نداریم.»

گتوزو ادامه داد:« باور داشتن به پیروزی، نیمی از راه موفقیت است اما نمایش خوب هم می طلبد. آن ها برای هفتمین سال پیاپی برای اسکودتو می جنگند. هوشیاری یکی از فاکتورهای موفقیت در بازی فردا محسوب می شود. طی سال های اخیر یوونتوس مثل یک ماشین جنگی بوده است.»

بازگشت بونوچی به تورین:« بونوچی برای اولین بار به تورین برمی گردد و احساساتی شدن او طبیعی است؛ ولی او را کاملا متمرکز دیده ام.»

برچسب ها: گتوزو ، تورین
ارسال به دوستان
زن مرموزی که پیجرهای آلوده را به حزب الله لبنان فروخت، کیست؟( +عکس) دیدار مسئولان نظام و مهمانان کنفرانس وحدت با رهبر انقلاب ۴ ماده غذایی غنی از «امگا ۳» ۵ جت جنگنده آمریکایی که طولانی ترین دوران حضور در سرویس را داشته اند (+عکس) ایران ایر : مسافران پروازهای تهران- بیروت از حمل پیجر و بی سیم خودداری کنند خسروپناه: برخی از شهدا و مجروحان حادثه لبنان ایرانی بودند/ اینکه می‌گویند نسل آلفا و زِد از فرهنگ ایثار و شهادت بریده‌اند حرف غلطی است رونمایی چین از فناوری شگفت‌انگیز شناسایی زیردریایی‌ها شفیعی کدکنی: این افراد را کنار بگذارید هشدار: اینگونه ورزش‌کردن باعث چاقی و افزایش وزن می‌شود! اسمارت 5# آماده ورود به بازار است (+تصاویر) چه غذاهایی فشار چشم را بالا میبرد؟ نماینده ایران در سازمان ملل : اسرائیل با هدف قرار دادن سفیر ایران در لبنان از خطوط قرمز عبور کرده است قدرتمندترین پاسپورت جهان متعلق به کدام کشور است؟ باتری نمک مذاب می‌تواند جایگزین باتری‌های لیتیومی شود رشیدی کوچی : به مردم می‌گویند یک وعده غذا بخورید، اما خودشان بر سر سفره رنگین می‌نشینند/ مردم به آگاهی رسیده اند