۰۱ آبان ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۷
کد ۶۳۰۸۶۱
انتشار: ۱۸:۵۰ - ۱۹-۰۶-۱۳۹۷

کشف 64500 دلار ارز قاچاق در بانه

 فرمانده انتظامی استان کردستان از کشف ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار ارز قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در بانه خبر داد.

به گزارش میزان ، سردار مسعود خرم نیا اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان بانه، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران با بازرسی از خودرو مذکور موفق شدند، ۶۴۵ قطعه اسکناس صد دلاری قاچاق معادل ۶۴ هزار و ۵۰۰ دلار را که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف کنند.

سردار خرم نیا با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه تصریح کرد: ارزش تقریبی دلار‌های کشف شده ۸ میلیارد ریال بر آورد شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با جرایم اقتصادی، برخورد با اخلالگران نظام اقتصادی کشور و برهم زنندگان آرامش بازار اولویت اصلی پلیس است.

برچسب ها: ارز قاچاق ، بانه
ارسال به دوستان
به خاطر مادرم از همه هواداران پیروزی انتقام می‌گیرم! جلالی فراهانی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور پدافند غیرعامل شد وزیر ارشاد: معاون هنری مشخص شده است؛ منتظر پاسخ استعلام هستیم مهرداد محمدی روانه بیمارستان شد آخرین فرصت برای ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد 1404: تا دوم آبان تمدید مهلت اظهارنامه مالیاتی تا پایان مرداد 1404 کامالا هریس: اگر ترامپ رئیس‌جمهور بود، پوتین در کی‌یف می‌نشست شک به استفاده از فسفر سفید توسط اسرائیل در حمله به نیروهای یونیفل آیا می‌شنوید؟ ناقوس مرگ سینمای ایران به صدا درآمده است ... انگلیس: سلاح به اسرائیل نمی‌دهیم، جز قطعات اف-۳۵! مرسدس بنز اف700 ؛ خودرو عجیبی که نام خلیفه بن زاید آل نهیان را هم دنبال خود دارد! (+تصاویر) رادان: هنرمندان با کمک شهرک سینمایی پلیس، امنیت را در ذهن مردم تقویت کنند اسناد محرمانه پنتاگون لو رفت؛ جزئیاتی از برنامه‌های اسرائیل علیه ایران فاش شد تشدید برخورد با بدهکاران گاز در بودجه ۱۴۰۴ نکات مثبت و منفی بودجه ۱۴۰۴ از نگاه یک اقتصاددان: بودجه ۱۴۰۴ شفاف‌تر شد، اما کاستی‌هایی دارد