۰۲ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۳۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۷
کد ۶۳۶۲۵۸
انتشار: ۱۱:۳۳ - ۲۵-۰۷-۱۳۹۷

افسر پلیس رشوه 500 یورویی را رد کرد

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رد رشوه ۵۰۰ یورویی توسط افسر پلیس خبر داد.

سرهنگ علی شریفی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این افسر پلیس، ستوان سوم میلاد مددی، در حین گشت زنی در محور آزادگان با یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در حال ارتکاب تخلفات سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ مواجه شده که در ادامه خودرو مذکور را متوقف کرده است.

وی با بیان اینکه پس از متوقف کردن خودرو و انجام تست الکل مشخص می‌شود که راننده خودروی مذکور شرب خمر نموده‌ است، گفت: سرنشین خودرو در این هنگام پیشنهاد رشوه ۵۰۰ یورویی به افسر پلیس را می‌کند که توسط وی رد می‌شود و در ادامه این افسر پلیس راننده خودرو را به همراه مبلغ رشوه پیشنهادی به عوامل کلانتری ۱۵۴ چیتگر تحویل داده است.

برچسب ها: افسر پلیس ، رشوه
ارسال به دوستان
تخت‌روانچی: درباره موضوعات رفع تحریم و هسته ای با مورا گفتگو کردیم آغاز سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل راز خنده‌های کنترل‌ناپذیر: چرا قلقلک ما را به خنده می اندازد؟ دیدار اردوغان و پزشکیان در نیویورک درآمد هنگفت کمیته انضباطی از جرایم لیگ برتری حزب‌الله ترور فرمانده ارشد خود را تأیید نکرد رونالدو به گل‌های یورویی خودش نمره داد؛ به کدام گل 10 داد؟ (+فیلم) عراقچی نقل قول‌های منتسب به رییس‌جمهور را تکذیب کرد ماتئوس: یوفا به ما دروغ گفت! خشم ستاره آلمانی از اعتراف به اشتباه پنالتی مادر ۲۲ ساله در آذربایجان شرقی سه‌ قلو زایید پزشکیان: ترور شهید هنیه قطعا بی‌پاسخ نمی‌ماند/ آماده بازگشت متقابل همه طرف‌ها به توافق هسته‌ای هستیم همراهی ظریف، عراقچی و تخت روانچی با پزشکیان در نیویورک (فیلم) تلگرام تسلیم شد؛ فاش شدن اطلاعات کاربران در پاسخ به درخواست‌های قانونی رئیس مرکز امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور منصوب شد آیفون‌های جدید و قدیمی؛ همه درگیر مشکل نمایشگر پس از آپدیت iOS 18 (+فیلم)