۰۱ مهر ۱۴۰۳
به روز شده در: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
کد خبر ۶۴۰۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۷
کد ۶۴۰۰۱۱
انتشار: ۱۲:۲۰ - ۲۲-۰۸-۱۳۹۷

دستگیری 130 دلال ارز و باند جعل سکه در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اعلام دستگیری 130 نفر از دلالان ارز طی چهار روز اخیر، گفت:‌ خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه اجرای هجدهمین طرح رعد در این باره اظهار کرد: طی چند روز اخیر در چهار مرحله 130 نفر از دلالان ارز را دستگیر کردیم و تقریبا همگی به زندان اعزام شدند.

وی تاکید کرد:‌ بانک مرکزی بنرهایی را در نقاطی از تهران از جمله بازار، چهارراه استانبول و منوچهری نصب و در آن تاکید کرد که هر گونه خرید و فروش ارز در خیابان‌ها ممنوع است. باز هم اعلام می‌کنیم که خرید و فروش ارز در خیابان‌ها و چهارراه‌ها جرم است و پلیس به شدت با متخلفان برخورد می‌کند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه دستگیری‌های اخیر در حوزه ارز تثبیت خوبی برای بازار ارز ایجاد کرده است، گفت: برخورد با مفسدین اقتصادی توسط پلیس در کنار دستگاه قضا با شدت دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد : پلیس از صرافی‌های مجاز با تمام قدرت حمایت می‌کند و خرید و فروش ارز در صرافی‌های مجاز و بانک‌ها قابل قبول است. در غیر این صورت برخورد می‌کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان همچنین گفت: یک باند جاعلان اسکناس و سکه اخیرا دستگیر شدند.

برچسب ها: بازار ارز ، دلال ارز
ارسال به دوستان
چگونه در نبرد با کودکان بر سر استفاده از تلفن همراه قبل از خوابیدن پیروز شویم؟ چگونه کبد خود را سالم نگه داریم؟ کشف شمشیر برنزی متعلق به رامسس دوم فرعون مصر باستان در ۳۳۰۰ سال پیش سازمان حج و زیارت: اعزام زائران ایرانی به سوریه به دلیل مسائل امنیتی متوقف شد نروژ / فرود اضطراری یک هواپیما بخاطر پیدا شدن موش زنده در غذای مسافر ترامپ: برای مناظره دوم با هریس خیلی دیر شده؛ وقت نداریم آموزش و پرورش: هنوز ۷۹۰ هزار دانش‌ آموز در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند هریس دعوت سی‌ان‌ان برای مناظره دیگری با ترامپ را پذیرفت فرود بالون کره شمالی در ساختمانی دولتی در سئول/ منطقه قرنطینه شد مشاور امنیت ملی آمریکا: حملات به حزب الله در لبنان ممکن است به توقف خشونت ها منجر شود تغییر ساعت کار اداره‌های اردبیل تا ۴ مهر کمک‌های مردمی پرویز پرستویی در کوره پزخانه‌ای در زاهدان محل خاکسپاری پیکر محمود حکیمی تساوی استقلال خوزستان مقابل چادرملو در خانه هوادار به فولاد هم باخت/ سه امتیاز شیرین یحیی از دل تیم بحران‌زده رحمتی