۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۴۵۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۷
کد ۶۴۵۶۷۴
انتشار: ۱۷:۴۴ - ۲۹-۰۹-۱۳۹۷

ثبت 38 حادثه ویژه در 24 ساعت گذشته/ 97 مصدوم و 10 فوتی

سرپرست سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: طی 24 ساعت گذشته در مجموع 38 حادثه ویژه در سامانه EOC ثبت شده است. این حوادث 97 مصدوم و 10 فوتی در پی داشته است که از این تعداد 84 نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و 13 نفر در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش ایرنا، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه با اعلام تعداد حوادث ترافیکی و غیرترافیکی ثبت شده در سامانه EOC اورژانس طی 24 ساعت گذشته این مطلب را عنوان کرد و گفت: از مجموع این 38 حادثه 12 مورد حوادث ترافیکی و 26 مورد حوادث غیرترافیکی بوده اند.

وی مهمترین حوادث ویژه ثبت شده طی 24 ساعت گذشته را از نظر تعداد مصدومین و فوتی مربوط به حوادث تصادف مینی بوس و کامیون با هشت مصدوم در شهرستان میاندواب آذربایجان غربی، تصادف پژو 405 و سمند با سه مصدوم و دو فوتی درمحور خاش- ایرانشهر زاهدان، انفجار خودروی در حال سوختگیری در پمپ گاز با دو مصدوم و یک فوتی در سربیشه خراسان جنوبی و واژگونی سمند با هشت مصدوم و دو فوتی در محور اردکان نایین استان اصفهان عنوان کرد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: همچنین در این مدت 12 مصدوم طی هشت ماموریت توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

برچسب ها: اورژانس کشور
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود