۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۵۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۷
کد ۶۵۷۶۹۴
انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۹-۱۲-۱۳۹۷

قاچاق دارو از کردستان به خارج از کشور به خاطر ارزانی

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: اکنون باتوجه به تفاوت قیمت‌ها با کشورهای خارجی شاهد قاچاق عکس (از ایران به کشورهای خارجی) بوده‌ایم که با توجه به وجود بارکدهایی بر روی هر دارو به راحتی می‌توان توزیع کننده را شناسایی و با خاطیان آن برخورد کرد.

به گزارش ایسنا، بابک قطبی بعد از ظهر روز گذشته (شنبه- 18 اسفند) در جلسه کمیسیون پیشگیری و مبارزه با قاچاق استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری حدود 74هزار مورد بازرسی از مراکز عرضه محصولات خوراکی و سلامت محور به عمل آمده است.

وی افزود: بیشترین بازرسی‌ها به علت توجه ما به بحث فروش داروهای قاچاق از داروخانه‌ها، مراکز فروش مکمل‌ها و مراکز توزیع آن‌ها با تعداد 2642 مورد بوده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان، با بیان اینکه گشت‌های مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی برای بازرسی‌های بیشتر تشکیل شده است، تصریح کرد: آمار قاچاق کالاهای سلامت در کردستان کاهش داشته و در این زمینه کارهای خوبی انجام گرفته است.

برچسب ها: قاچاق دارو ، کردستان
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت