۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۱۲۹۵
انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۶-۰۵-۱۳۹۸

کارگروه پرونده محاکمه محمدرضا خاتمی در مجلس تشکیل می‌شود

سخنگوی فراکسیون امید مجلس با اشاره به حضور محمدرضا خاتمی در جلسه امروز این فراکسیون گفت: این فراکسیون کارگروهی به ریاست محمدرضا عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل می‌دهد که این کارگروه موضوع پرونده قضایی «محمدرضا خاتمی» را هم پیگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، فاطمه سعیدی امروز- یکشنبه- در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز هیات رئیسه فراکسیون و دو کمیته سیاسی و حقوقی جلسه‌ای را با حضور محمدرضا خاتمی برگزار کردند که در آن خاتمی توضیحاتی درباره جزئیات دادگاه، حکم صادره و دفاعیاتش ارائه کرد.

به گفته وی در این جلسه اعضای هیات رئیسه فراکسیون سوالاتی درباره اظهارات محمدرضا خاتمی و مقامات داشتند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید ادامه داد: فراکسیون امید از شعبه رسیدگی‌کننده به پرونده محمدرضا خاتمی در دادگاه تجدیدنظر درخواست دارد تا با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد.

سعیدی اظهار داشت: قرار است کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری و تعامل با قوه قضاییه تشکیل شود که این کارگروه موضوع پرونده قضایی آقای خاتمی را پیگیری خواهد کرد.
برچسب ها: امید ، محمدرضا خاتمی
ارسال به دوستان
۷۴ هزار معلم جدید در راه مدارس آمادگی ایران برای ارسال دارو و تجهیزات پزشکی به لبنان احضار سرپرست سفارت افغانستان به وزارت خارجه مصدومیت ۳۵ نفر در همدان بر اثر سقوط از درخت گردو عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود