۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۸۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۸
کد ۶۸۴۲۳۹
انتشار: ۱۲:۵۴ - ۲۳-۰۵-۱۳۹۸

اتحادیه املاک کرج: خانه ارزان شد اما اجاره پایین نیامد

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج گفت: مردم برای خرید فروش ملک عجله‌ای نکنند.

محمد قمی در گفت و گو با ایسنا‌ از کاهش قیمت مسکن خبر داد وگفت: قیمت ملک نسبت به دو یا سه ماه اخیر ۳۰ درصد کاهش داشته است اما قیمت رهن و اجاره تغییری نکرده است.

وی در خصوص علت این کاهش قیمت گفت: علت این کاهش قیمت رکود موجود در بازار است که باعث شده ‌قیمت خرید و فروش ملک کمی کاهش پیدا کند.

قمی افزود: البته احتمالاً رهن و اجاره مسکن بعد از شهریور ماه کاهش پیدا کند، این روالی هرساله است که بعد از به اتمام رسیدن فصل جابه جایی مستاجران شاهد کاهش قیمت جزیی در این بخش هستیم.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرج در ادامه اظهار کرد: مردم برای خرید و فروش ملک عجله‌ای نداشته باشند و با صبر و حوصله و مشورت با افراد خبره نسبت به خرید و فروش اقدام کنند تا ضرر مالی نبینند.

وی در پایان در خصوص قیمت گذاری منطقه‌ای برای مشخص شدن قیمت واقعی اجاره ملک گفت: این طرح هنوز در مجلس است و تصمیم قطعی برای آن گرفته نشده است.

ارسال به دوستان
عذرخواهی طالبان درمورد بی احترامی به سرود ملی ایران: طبق سنت خودمان عمل کردیم / در کشور ما وقتی سرود وطن خوانده می‌شود، همه می‌نشینیم کانادا تمامی پروازها به اسرائیل را لغو کرد سانحه برای پرواز تهران- کرمان / مسافران سالم هستند 6 نکته درباره توهین نماینده طالبان به سرود ملی ایران : از پیجرهای لبنان تا مهاجران افغان وزیر اقتصاد تایوان : قطعات پیجرهای منفجر شده در لبنان ساخت تایوان نبودند محمود حکیمی ، نویسنده و پژوهشگر درگذشت روسیه : انفجار پیجرها نوع جدیدی از حمله تروریستی است پزشکیان به دنبال «پل» است؛ به «اون یکی» گفتن گیر ندهیم! سوال عضو دولت رئیسی درباره علت سقوط بالگرد: نارنجک سایبری نبود؟ هواشناسی : منتظر پاییز و زمستان غیرمنتظره باشید کرباسچی : وضعیت اینترنت برای مردم زجردهنده است/ ۲۰ سال پیش، بحران‌های زندگی مردم مثل امروز نبود مرعشی : فائزه هاشمی موضوع نامه را خاتمه یافته می‌داند درباره یکی از کثیف ترین دروغ های سیاسی معاصر ایران: آن 110 میلیون دوز کار چه کسی بود؟ پذیرایی هواپیمایی ترکیه از مسافران خود با «نخستین نان جهان» موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان