۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۲۰۶۳
انتشار: ۲۰:۴۸ - ۱۲-۰۷-۱۳۹۸

شهر خودرو 1 - 0 پرسپولیس/ دومین شکست متوالی شاگردان کالدرون

در ادامه بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال دیدار دو تیم پرسپولیس و شهر خودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، نیمه نخست این دیدار به آرامی سپری شد و تنها دو موقعیت خطرناک دروازه هر یک از تیم ها را تهدید و هر تیم نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

برخلاف انتظار در نیمه دوم نیز با وجود انجام تعویض‌ها و چند حرکت هجومی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و در حالی که برخی تماشاچیان در حال ترک ورزشگاه بودند شاگردان گل محمدی در دقیقه ۹۰ و با یک شوت از کرنر توانستند دروازه بیرانوند را باز کنند و شب خاطره انگیزی را برای باشگاه شهر خودرو و هواداران این تیم رقم بزنند.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود و محمد رضا منصوری، رحیم شاهینی و فرهاد فرهاد پور نیز حیدری را در قضاوت این بازی کمک می کردند.

پیش از پایان بازی های هفته ششم، تیم‌های شهر خودروی خراسان و پرسپولیس به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار داشتند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال به دوستان
عذرخواهی نماینده طالبان از ملت ایران ادعای رویترز: ابراهیم عقیل فرمانده حزب الله لبنان ترور شد روایت بخشی از زندگی شهید محمد بروجردی در فیلم غریب تاج: کنفدراسیون فوتبال آسیا مصوبه‌ای داشته که اگر نواقص ورزشگاه‌ها را برطرف نکنیم، تمام آن‌ها را رد خواهد کرد امام جمعه شیراز: اگر تجهیزات موشکی نبود رژیم صهیونیستی تا تهران را بمباران می‌کرد ۳ شهید و ۱۷ زخمی؛ اولین آمار رسمی از حمله هوایی به بیروت (فیلم) وقوع حادثه امنیتی در دریای سرخ حملۀ صهیونیست‌ ها به بیروت (فیلم) معاون سید حسن نصرالله ترور شد؟ انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید