۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۳۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۸
کد ۶۹۳۴۶۳
انتشار: ۱۴:۲۳ - ۲۱-۰۷-۱۳۹۸

گیلان؛ تخریب پل شهر اسالم تالش در اثر سیلاب

تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می کنیم.

بخشدار اسالم شهرستان تالش از شکستگی و درحال تخریب بودن پل مرکز این شهر در اثر بارندگی و سیلاب خبر داد و رانندگان را به عبور از جاده کمربندی توصیه کرد.

علی درمانی ایرنا گفت: پل اصلی شهر اسالم به دلیل ترمیم نشدن و درپی بارش های شب گذشته خسارت دیده و در حال تخریب است.

وی افزود: تا اطلاع ثانوی و بازسازی پل، ارتباط اسالم با نقاط مختلف شهرستان تالش از طریق کمربندی برقرار می شود و برای کاهش ترافیک و مشکلات ناشی از بارندگی تلاش می کنیم.

سید عیسی مهدوی فرماندار تالش نیز بر ممنوعیت تردد از پل اسالم تاکید کرده و برنامه ریزی برای بازسازی آن را خواستار شده است.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و امتداد پل اصلی شهر اسالم حدود ۸۰ متر است.

رئیس اداره هواشناسی تالش میزان بارندگی تا لحظه ارسال این خبر را ۱۱۹.۶ میلیمتر، دمای هوا را ۱۷.۳ درجه و رطوبت آن را ۸۷ درصد اعلام کرد.

افشین حمیدنژاد گفت: با توجه به کاهش ابرها و قطع بارش ها، از فردا دمای هوا افزایش یافته و شرایط پایدار جوی حاکم خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب ها: اسالم ، سیلاب ، باران
ارسال به دوستان
انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت/ زخمی شدن شماری زن و کودک ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران عراقچی عازم نیویورک شد کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود