۳۰ شهريور ۱۴۰۳
به روز شده در: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۶۹۶۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۸
کد ۶۹۶۷۵۶
انتشار: ۱۲:۵۹ - ۱۳-۰۸-۱۳۹۸

رئیس کمیسیون بهداشت: هیچ جسدی در بیمارستان‌ها به خاطر پول گروگان گرفته نمی‌شود

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با اصلاحاتی که در دولت تدبیر و امید انجام شد، دیگر هیچ جسدی در بیمارستان‌ها به دلیل نداشتن پول گروگان گرفته نمی‌شود.

به گزارش ایرنا، علی نوبخت روز دوشنبه در مراسم روز ملی بیمه سلامت افزود: در گذشته برخی بیمارستان‌ها با گروگان گرفتن اجساد فوت شدگان، زحمات نظام سلامت را بر باد می‌دادند.

وی گفت: با آمدن دولت روحانی و دکتر هاشمی در وزارت بهداشت این مشکلات حل شد و سهم سلامت از درآمد ناخالص ملی افزایش یافت.

نوبخت افزود: اکنون پول به اندازه کافی در نظام سلامت وجود دارد. کسی از بی پولی گلایه نکند و اگر مشکلی هست فقط وزیر بهداشت در جلسات مطرح کند.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طرح تحول سلامت دستاورد‌های زیادی داشت، اما اشتباهاتی هم داشت. نمی‌شود بگوییم بروید هر چقدر خواستید خرج کنید و صورتحساب بدهید. نمی‌شود خارج از ریل قانون حرکت کرد.

نوبخت گفت: قطعا بدون راهنمای بالینی که ۶۰۰ مورد آن ابلاغ شده شده است و بدون نظام ارجاع و پرونده الکترونیک سلامت و صرفه جویی منابع نمی‌توان نظام سلامت را مدیریت کرد.
ارسال به دوستان
کدام دستگاه‌ ها از تعطیلی پنجشنبه‌ ها مستثنی شدند؟ سید حسن خمینی: بیخود می‌گوییم دعوای مذهبی داریم؛ دعوا برای خودمان‌ است! امام اگر توفیق داشت، به خاطر این است که پا روی نفس خودش گذاشت شهدای نوار غزه به ۴۱ هزار و ۲۷۲ نفر رسید احتمال وقوع سیلاب در ۵ استان شهادت عضو کتائب حزب‌الله عراق در سوریه ساخت مجسمه رئیسی در اهواز خبرساز شد (+عکس) راه اندازی مرکز مصرف قانونی مواد مخدر در بلژیک / تلاش برای کاهش مصرف مواد در خیابان کشف یک گروه خونی جدید بعد از ۵۰ سال انجام عمل جراحی روی چشم سفیر ایران در بیروت / همسر سفیر: شایعات درباره بینایی آقای امانی کذب است / مشکل حادی وجود ندارند علم الهدی : نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود عراقچی : در تماس با وزیر خارجه لبنان قویاً تروریسم اسرائیلی را محکوم کردم رئیس دفتر رهبری درباره ترور هنیه : انتظار می‌رود به زودی جواب این حرکت داده شود عیادت پزشکیان از مجروحان لبنان در بیمارستان فارابی این زن پشت پرده انفجار پیجر در لبنان بوده است؟ عیادت سخنگوی دولت از سفیر ایران در بیروت