۱۷ دی ۱۴۰۳
به روز شده در: ۱۷ دی ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
فیلم بیشتر »»
کد خبر ۷۰۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۸
کد ۷۰۱۰۲۱
انتشار: ۱۴:۵۵ - ۰۹-۰۹-۱۳۹۸

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشترکان موبایل

برای مثال اگر مشترکی بسته یک گیگ یک روزه خریداری کرده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده کند، قاعدتا همان بسته یک گیگ یک روزه، مجددا برایش فعال می شود.

جزئیات اینترنت جبرانی برای مشترکان موبایلمدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری گفت: بسته های جبرانی برای قطع اینترنت در هفته های اخیر، فعلا برای کاربران موبایل فعال می شود و درحال مذاکره با اپراتورهای اینترنت ثابت نیز هستیم.

پیمان قره داغی در گفتگو با مهر، درباره تمهیداتی که اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به دلیل عدم استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، گفت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند که عینا همان بسته های اینترنتی که از سوی مشترکان خریداری شده بود اما به دلیل عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشترکان فعال شود.

وی ادامه داد: برای مثال اگر مشترکی بسته یک گیگ یک روزه خریداری کرده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده کند، قاعدتا همان بسته یک گیگ یک روزه، مجددا برایش فعال می شود.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه این موضوع از سوی اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشترکان است، افزود: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای کاربران فعال خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اختصاص اینترنت هدیه از سوی برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و قرار است از مردم به هر شکلی دلجویی شود، گفت: اپراتورهای موبایل قول داده اند که عینا همان بسته ای که کاربر آن را در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده کند، مجددا فعال شود.

قره داغی اضافه کرد: این موضوع شامل استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت کاربران ثابت (ADSL ) نیز در حال مذاکره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشترکان بتوانند از این مزیت استفاده کنند.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به کاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، گفت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات ، اپراتورهای موبایل پذیرفتند که این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت نیز این کار را انجام خواهند داد.

وی گفـت: اگر مشترکی مدعی است که بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نکرده و اپراتور نیز آن را جبران نکرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا موضوع را با مرکز تماس اپراتورها مطرح کند و چنانچه مشکل حل نشد، می تواند شکایت خود را برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.

ارسال به دوستان
این زن بزرگترین کلاهبرداری ملک در تهران را انجام داد ! (+عکس) معاون سازمان بسیج: دشمن با جنگ نرم اقتصادی می خواهد وضع فعلی جامعه را مشوش جلوه دهد / حماس فقط یکی از تشعشعات الهی انقلاب اسلامی است تیتراژ قدیمی برنامه تلویزیونی سیمای خانواده در دهه 70 (فیلم) خودروی مشهور آمریکایی با موتور ژاپنی (+عکس) بزرگترین بیماری ۲۰۲۵ چه خواهد بود؟ (فیلم) «غذای مغز» چیست؟ تداوم هوای ناسالم تهران برای گروه‌های حساس رویدادهای آسمانی خیره‌کننده پیش رو / آسمان شگفت‌انگیز در سال جدید میلادی (فیلم) نماینده مجلس : ۷ میلیون تبعه خارجی در ایران هستند؛ لااقل نیمی از این‌ها به دلیل نداشتن ظرفیت، مازاد هستند/ اگر همه اتباع بروند، بسیاری از تولیدی‌ها تعطیل می‌شوند کودکی در دنیای بحران فقر و تبعیض؛ آینده چگونه است؟ روش تشخیص آنفلوآنزا و منع استفاده از آنتی بیوتیک‌ها (فیلم) پسر جوانی، دوست صمیمی خود را کشت و مثله کرد مراقب پیام‌های جعلی باشید / هوش مصنوعی پشت این حملات است ماجرای عجیب اولین فروش آمازون: چگونه اسکناس دلار را داخل فلاپی جاساز کردند؟ (فیلم) زلزله صبح امروز جنوب ایران را لرزاند